ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با هدفون Phaz P2 همزمان با پخش موسیقی، تلفن همراه تان را هم شارژ کنید

Phaz اخیرا محصولات بسیار خوبی را در حوزه هدفون به بازار عرضه کرده و در نمایشگاه CES 2015 از این شرکت هدفون جالبی معرفی شده که مطمئنا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. اگر شما ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۵

Phaz اخیرا محصولات بسیار خوبی را در حوزه هدفون به بازار عرضه کرده و در نمایشگاه CES 2015 از این شرکت هدفون جالبی معرفی شده که مطمئنا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

اگر شما هم -مثل من- از کم شدن باتری تلفن همراه خود حس بدی می گیرید، باید این نوید را بدهیم که Phaz P2 دارای یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری است که همزمان با پخش موسیقی مورد علاقه خود، می توانید تلفن همراه تان را نیز به وسیله پورت USB شارژ نمایید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

IF

این محصول از ظاهر زیبا و بدنه با کیفیتی برخوردار است. در کنار باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری این محصول قابلیت های دیگری نیز دارد. از طرفی کار کردن با این محصول به طرز شگفت آوری ساده است.

IF

در زیر یکی از گوشی ها دکمه ای وجود دارد که با فشردن آن آمپلی فایر هدست روشن می شود و صدای خروجی را تا حد زیادی بالا می برد و دکمه ای دیگر در گوشی مخالف، تا ۱۵ دسیبل فرکانس صدای باس را افزایش می دهد.

IF

هدفون P2 از وزن بسیار کمی هم برخوردار است. با داشتن بدنه از جنس کربن فیبر، حس خوبی را به شما منتقل می کند و در هر شرایطی به روی سر شما باقی می ماند.

IF

قسمت پلاستیکی گوشی ها نیز از چرم با طرح مشبک ساخته شده که بسیار نرم و راحت هستند و در پنج رنگ نارنجی، بنفش، سبز، سیاه و سفید عرضه شده اند.

IF

با انتظاری که از این کمپانی می رود، مطمئا این محصول هم از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. هدفون P2 با قیمت ۲۴۹ دلار پیش فروش می شود و در ماه آوریل به بازار عرضه می شود.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی