ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ حافظه اکسترنال SSD T1 را معرفی کرد

در مورد حافظه های SSD معمولاً گزینه های چندان متفاوتی در بازار وجود ندارد و در ازای قیمتی تقریباً مشخص می توانید حافظه ای بسیار سریع و یا با حجم بالا را تهیه نمایید. ولی مواردی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۹

در مورد حافظه های SSD معمولاً گزینه های چندان متفاوتی در بازار وجود ندارد و در ازای قیمتی تقریباً مشخص می توانید حافظه ای بسیار سریع و یا با حجم بالا را تهیه نمایید. ولی مواردی که هر دو گزینه یاد شده را به همراه یکدیگر ارائه نمایند تقریباً بسیار اندک و البته نایاب هستند.

اکنون سامسونگ معتقد است با اولین حافظه ی SSD اکسترنال خود موسوم به SSD T1 توانسته است مسئله ی پیش تر اشاره شده را حل کرده و حجم قابل قبول از فضای ذخیره سازی SSD را در کنار کارایی مطلوب و سرعت بالا ارائه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حافظه ی مورد بحث که از درگاه USB 3.0 استفاده می نماید کماکان از چیپ های مقرون به صرفه و بسیار سریع  V-NAND که در حافظه های دسکتاپی 850 Evo (مدل Evo 850 یکی از مناسب ترین حافظه های SSD برای به کارگیری در دسکتاپهای گیمینگ است)  نیز به کار رفته بودند بهره می گیرد.

این محصول سرعت خواندن و نوشتن داده ای برابر با ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه فراهم می آورد که تقریباً مشابه نمونه های دسکتاپی است و در سه مدل ۲۵۰، ۵۰۰ و یک ترابایت به بازار عرضه خواهد شد که برای تهیه هر کدام از آنها باید به ترتیب ۱۸۰، ۳۰۰ و ۶۰۰ دلار بپردازید.

قیمت SSD T1 به عنوان یک حافظه ی جانبی یا همان اکسترنال هنوز هم در قیاس با هارد دیسک های اکسترنال کنونی قدری بالا به نظر می آید اما مسلماً کسانی که خواهان کارایی و سرعت بالا هستند و نمی خواهند زمانشان برای انتقال فایل ها هدر رود چنین هزینه ای را به جان خواهند خرید.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mm98
    mm98 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    قیمت اولی گرونه ولی بقیه ارزش داره.
    الان internal این قیمت میدن.

  • bahram
    bahram | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    واقعا ناامید کننده بود.تقریبا سامسونگ چیزی واسه گفتن نداشت.دوستان سامسونگی ببخشیدا ولی سامسونگ امشب رو دور نبود.بازم دم الجی گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی