ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیکتر به واکمن جدید سونی

چند ساعت پیش از معرفی واکمن جدید سونی موسوم به ZX2 باخبر شدیم. قسمت خوب قضیه اینجاست که سونی بلافاصله نمونه هایی از این واکمن خوش ساخت را برای آزمایش در اختیار حضار در CES ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۰

چند ساعت پیش از معرفی واکمن جدید سونی موسوم به ZX2 باخبر شدیم. قسمت خوب قضیه اینجاست که سونی بلافاصله نمونه هایی از این واکمن خوش ساخت را برای آزمایش در اختیار حضار در CES قرار داد.

آن هایی که این واکمن در دستانشان قرار گرفته است، از ساخت عالی و طراحی بی نظیرش شگفت زده شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی نزدیکتر به این واکمن خوش ساخت بیاندازیم.

NW_ZX2_horizontal.0.0600

بسیاری طراحی نسل قبلی واکمن سونی موسوم به ZX1 را تحسین می کردند. حالا بعد از معرفی جدیدترین واکمن این شرکت یعنی ZX2 منتقدین و ژورنالیست ها به ستایش آن پرداخته اند.

در یک کلام٬ کیفیت و نحوه عملکرد دکمه های این واکمن گران قیمت٬ عالی است. طراحی بدنه به قدری با دقت صورت پذیرفته است که اگر آن را در دست بگیرید، دکمه های Play، Puase و Rewind درست در زیر انگشتان شما قرار خواهند گرفت.

cessonywalkman002.0

ZX2 نسبت به همنوعان خود از وزن بیشتری بهره می برد. از این جهت عبارت بهره را به کار بردیم، چون وزن مناسب این پخش کننده موسیقی به خوش دست بودن آن افزوده است.

اما مهمترین بخش یک پخش کننده موسیقی، مقدار فضای ذخیره سازی آن است. سونی برای ZX2 عدد 128 گیگابایت را درنظر گرفته٬ با این حال، با استفاده از یک microSD می توانید فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

ZX2 برای پردازش فایل های صوتی دست به دامن اندروید شده و سونی نسخه 4.2 این سیستم عامل را درونش واکمن جدیدش قرار داده است. درست است که این نسخه اندروید کمی قدیمی ست؛ منتهی این شرکت، سیستم عامل فوق را برای پخش موسیقی بهینه سازی کرده است.

واکمن جدید سونی می تواند از پس پخش فرمت های مختلف صوتی از جمله DSD، WAV، FLAC، Apple Lossless و حتی بیشتر برآید. این دستگاه بوسیله بلوتوث و البته NFC قادر است تا صدای دلنشین موسیقی را به اسپیکرها و هدفون های مختلف منتقل کند.

cessonywalkman004.0

sony-walkman-zx2-ces-2015-DSC00144.0

sony-walkman-zx2-ces-2015-DSC00147.0

sony-walkman-zx2-ces-2015-DSC00158.0

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی