ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون های Momentum و Urbnanite سنهایزر به صورت بی سیم نیز عرضه خواهند شد

سنهایزر از سری هدفون های Momentum در سال ۲۰۱۲ پرده برداشت و پس از گذشت یک سال، گزینه Over Ear را نیز به این مجموعه افزود. هر دو گزینه های یاد شده، هدفون های توامندی محسوب ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۴۰

سنهایزر از سری هدفون های Momentum در سال ۲۰۱۲ پرده برداشت و پس از گذشت یک سال، گزینه Over Ear را نیز به این مجموعه افزود. هر دو گزینه های یاد شده، هدفون های توامندی محسوب می شوند؛ اما این روزها، محصولات بی سیم طرفداران زیادی دارند و این کمپانی نیز تصمیم گرفته دو سری از بهترین محصولاتش را به صورت وایرلس به بازار عرضه کند.

ساعاتی پیش، در CES 2015،‌ سنهایرز از مدل های بی سیم نسخه های روی گوش و اطراف گوش هدفون های Momentum رونمایی کرد. هر دو مدل یاد شده از قابلیت اتصال به وسیله NFC و بلوتوث و تکنولوژی apt-X بهره می برند. NoiseGuard نیز سر و صدای محیط اطراف را در این مدل به طور کامل خنثی می کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به روزرسانی جدید نیز بر مدل های دارای سیم عرضه خواهد شد و حالا، کل محصولات این سری، از طراحی تاشو جهت حمل ساده تر برخوردار اند. هنوز سخنی از قیمت و زمان عرضه به میان نیامده است، اما انتظار می رود دو مدل Momentum Wireless، در رنگ های مشکی و عاجی به بازار عرضه شوند.

مدتی پیش نیز، این کمپانی به تولید هدفون هایی با نام Urbnanite در دو مدل روی گوش و اطراف گوش پرداخت. اگر طراحی این سری محصولات را به  هدفون های Momentum ترجیح می دهید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد:‌ Urbanite XL نیز به جمع هدفون های وایرلس خواهد پیوست. اگر به خاطر داشته باشید، XL مدلی با طراحی Over Ear بوده و همانطور که انتظار می رود، از NFC، بلوتوث و تکنولوژی apt-X بهره می برد.

تفاوت این دو مدل اما این است که نسخه جدید، با سه ساعت باتری بیشتر، تا دو روز کامل شما را یاری خواهد کرد. این هدفون منحصر به فرد همچنین دارای پنلی لمسی در گوشی سمت راست برای کنترل صدا، عقب و جلو کردن آهنگ و برقراری یا دریافت تماس ها برخوردار است. پیش از این نیز، چنین پنل هایی را در هدفون های سامسونگ مشاهده کرده بودیم و منتظر مقایسه عملکرد این دو مدل قدرتمند هستیم.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نحوه فروش یا قیمت منتشر نشده است، اما انتظار می رود مدل های Over Ear جدید، قیمتی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار و مدل های روی گوش Momentum Wireless، قیمتی معادل ۲۵۰ الی ۳۰۰ دلار داشته باشند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    از اسمش خیلی خوشم میاد سنهایزر خیلی شکیله اسمش تا حالا شانس استفاده ازشو نداشتم

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    گرچه صدای فراگیر اسپیکر و کلا صداهای باز رو بیشتر دوست دارم
    اما یه چیزی تو طراحیش داره نمیدونم چیه آدمو جذب می کنه .....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی