ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گریل های هوشمند Lynx شما را در پختن غذاهایی بهتر یاری می کنند

گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد است. در این میان شرکت Lynx‌ اعتقاد دارد نیازی نیست تا افراد با آزمون و خطا گریل نمودن مواد غذایی مختلف را بیاموزند و می توانند از این به بعد مسئله ی مذکور را به گریل هوشمند تولیدی این کمپانی بسپارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گریل جدید Lynx در ابتدای شروع پخت و پز در مورد مواد غذایی که قصد گریل کردن آنها را دارید سئوال می کنید تا شرایط لازم برای طبخ شان را فراهم نماید و سپس از طریق اعلان های صوتی شما را از فرا رسیدن زمان چرخاندن مواد غذایی موجود بر روی توری یا برداشتن آنها پس از پخته شدن آگاه می سازد.

علاوه بر این، محصول یاد شده میزان حرارتی تولیدی را به صورت خودکار کنترل نموده و آن را در حد مناسب نگه می دارد تا افرادی که تمایل دارند استیکی، نیم پز یا کمتر پخته شده میل نمایند غذای آنها دقیقاً مطابق میل و سلیقه شان آماده گردد. برای گریل Lynx اپلیکیشنی تحت دو پلتفرم اندروید و iOS هم ارائه گشته که در صورتیکه کاربر برای چند دقیقه محل پخت غذا را ترک نماید می تواند باز هم از وضعیت آنچه در حال آماده سازی بوده آگاه گردد و نگرانی از بابت سوختن مواد غذایی نداشته باشد.

lynx-smartgrill-2

گریل های ایستاده به صورت پیش فرض وسایل گرانی محسوب می شوند و به یقین مدلی مانند Lynx که از قابلیت های هوشمند هم بهره مند است قیمتش از سایر مدلهای مشابه به مراتب گران تر خواهد بود. این کمپانی اعلام نموده که مدل ۳۰ اینچی محصول تازه اش را به قیمت ۶۰۰۰ دلار و مدل ۴۲ اینچی آن را به قیمت ۹۰۰۰ دلار ارائه خواهد نمود.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی