ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از متخصص پوست خانگی OKU در CES 2015

سال هاست که متخصصان پوست از دستگاه های تصویر برداری UV برای حل مشکلات پوستی بیماران استفاده می کنند و از طریق آن داروهای مناسب را برای بیمار تجویز می کنند. اما این دستگاه های تصویربرداری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

سال هاست که متخصصان پوست از دستگاه های تصویر برداری UV برای حل مشکلات پوستی بیماران استفاده می کنند و از طریق آن داروهای مناسب را برای بیمار تجویز می کنند.

اما این دستگاه های تصویربرداری نقش نوعی ابزار فروش را دارند و از نظر پزشکی ارزش چندانی ندارند. حال کمپانی MySkin این فناوری را بهبود بخشیده و با حذف فرد میانی (که در واقع همان پزشک است) کار تشخیص امراض پوستی را برای شما آسان تر کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در واقع روش کار این دستگاه اینگونه است که «جفت پوستی» شمار را می یابد؛ به بیان دیگر موردی مشابه پوست شما را که قبلا مشکل آن تشخیص داده شده است را پیدا می کند و بر حسب ها راهکارهای لازم را ارائه می دهد.

البته باید بگوییم که این فناوری اختصاصی است و هنوز توسط هیچیک از مجلات پزشکی معتبر بررسی نشده است. ناگفته نماند که بنیانگذاران کمپانی سازنده به دنبال دریافت تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا نیز هستند.

اما این پروسه بسیار زمان بر خواهد بود چراکه سازمان مذکور باید مطمئن شود که یک دستگاه دقیقا همان کاری را انجام میدهد که کمپانی سازنده اش مدعی است.

این دستگاه که OKU نام دارد نخست پوست شما را اسکن می کند که برای این منظور باید آن را مستقیما روی پوست خود قرار دهید.

دستگاه در مرحله بعد چندین سوال را در مورد سبک زندگی و عادات بهداشتی شما مطرح می کند و در پایان ارزیابی خود را نشان می دهد.

گفته می شود که در این دستگاه از روش های جدیدی به نام Dermoscopy، Spectroscopy و نانوتکنولوژی بهره گرفته شده است که البته هیچگونه دلیل یا مدرکی هم دال بر استفاده از این فناوری ها از سوی کمپانی سازنده آن ارائه نشد.

البته تردیدی نیست که مشتریان برای حفاظت از پوست خود می توانند کارهای زیادی را انجام دهند که استفاده از کرم های ضد آفتاب در رأس همه آنها قرار دارد.

نوشیدن مقدار کافی آب، خواب خوب و شستشوی صورت برای زدودن چربی از سطح آن می تواند چند راهکار ساده برای این منظور باشد و البته ترک سیگار را هم نباید فراموش کرد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی