ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Misfit لامپ های هوشمند خود با عنوان Bolt را معرفی کرد

این روزها بازار لامپ های هوشمند حسابی داغ است تا جایی که کمپانی همانند Misfit که در زمینه تولید ابزارهای سلامتی اسمارت فعالیت دارد نیز، تمایل پیدا کرده تا شانس خودش را در این بازار محک بزند. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

این روزها بازار لامپ های هوشمند حسابی داغ است تا جایی که کمپانی همانند Misfit که در زمینه تولید ابزارهای سلامتی اسمارت فعالیت دارد نیز، تمایل پیدا کرده تا شانس خودش را در این بازار محک بزند. این شرکت اخیراً شروع به ثبت سفارش برای محصول جدیدی با عنوان Misfit Bolt کرده که در اصل لامپ هایی هوشمند با رنگ های متنوع هستند که می توان آنها را از طریق اپلیکیشن خود Misfit کنترل نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سرویس خدمات خانه ی هوشمند Misfit قرار است به زودی و در آینده ای بسیار نزدیک راه اندازی شود و کاربران از طریق آن می توانند ابزارهای مرتبط این کمپانی، همانند لامپ هایی که به تازگی معرفی نموده را کنترل نمایند. نکته در اینجاست که گفته شده این سرویس با اپلیکیشن ها و ابزارهای دسته ی سلامتی برند مورد بحث نیز سازگاری جالب و قابل توجهی خواهند داشت.

برای مثال اگر از یکی از ابزارهای سلامتی Misfit که به جمع آوری داده های مرتبط به تندرستی در مورد شما مانند فعالیت های فیزیکی، الگوی خواب و... می پردازند استفاده نمایید، هنگامی که در خواب هستید و وضعیت شما به گونه ای است که رفته رفته احتمال می رود بیدار شوید گجت سلامتی یاد شده این موضوع را به پلتفرم خانه ی هوشمند کمپانی مورد بحث اطلاع داده و لامپ های Bolt به گونه ای تنظیم می شوند که وضعیتی مشابه طلوع آرام آفتاب در خانه تان رقم بخورد.

اولین محصول Misfit موسوم به Shine که در اصل یک دستبند سلامتی نسبتاً زیبا و خوش ساخت بود سال گذشته معرفی گردید و پس از آن این کمپانی یک دست بند دیگر با عنوان Flash و ابزاری به اسم Beddit (نواری پلاستیکی که با قرار گرفتن بر روی تختخواب با توجه به وضعیت بدن کاربر و... داده های مرتبط به خواب او را جمع آوری و از طریق یک اپ موبایل به نمایش در می آورد) را معرفی نمود.

با متمایل شدن Misfit به سمت ابزارهای مرتبط به خانه های هوشمند اولین محصول آنها در این راستا از سیاست هایی مانند سایر تولید کنندگان فعال در این زمینه پیروی می کند و برای بهره گیری از آن، در اصل لازم است با هزینه ای مضاعف به سمت اکو سیستمی که این شرکت از طریق ابزارهای سلامتیش پدید آورده روی بیاورید، هر چند که در حال حاضر جزئیات این اکو سیستم به نقطه ی تکامل قابل توجهی نرسیدند و هنوز جای ارائه ی محصولات بیشتر و بهتری وجود دارد.

آنطور که از شواهد بر می آید به نظر می رسد Misfit قصدش بر این است با برندهایی مانند فیلیپس، GE، Lifx و... که حضور موفقی در عرصه تولید لامپ های هوشمند دارند به رقابت بپردازد. کاربران می توانند در ازای پرداخت ۴۹.۹۹ دلار یک عدد Bolt از نوع ۶۰ واتی و با ۱۲۹.۹۹ دلار یک مجموعه سه تایی از این لامپ ها را خریداری نمایند.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • من ديگه من
    من ديگه من | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آينده اى رو ميبينم ( زمان سن نوجواني خودم ) كه همه چيز هوشمنده ولى مردمش بي هوش

  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • resentlove
    resentlove | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    اره همه چیز داره هوشمند میشه تا چند روز دگ پراید هم هوشمند میشه :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی