ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فلش الحاقی Vibe، ابزاری از لنوو برای دوستداران تصاویر سلفی

در CES ابزارهای زیادی معرفی می شوند که عملاً چندان کاربردی نیستند و برای کاربران هم جذابیت خاصی ندارند. اما در این میان گجت هایی بسیار ارزان، سرگرم کننده و البته جذاب هم رونمایی می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۰:۲۳

در CES ابزارهای زیادی معرفی می شوند که عملاً چندان کاربردی نیستند و برای کاربران هم جذابیت خاصی ندارند. اما در این میان گجت هایی بسیار ارزان، سرگرم کننده و البته جذاب هم رونمایی می گردند که ممکن است هر کسی را سر شوق بیاورند و فلاش الحاقی Vibe لنوو که ویژه دوستدارن سلفی است یکی از همین گجت ها به حساب می آید که قیمتی ۲۹ دلاری دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 این فلاش در اصل هدفش حل کردن مشکل علاقه مندان به تصاویر سلفی است و سعی دارد مسئله ی کیفیت بد دوربین های جلویی تلفن های هوشمند را که سبب می شوند در نور کم عکس هایی نامطلوب ثبت گردند را حل نماید.

ابزار الحاقی مورد بحث تعدادی LED را در درون یک قاب گرد فلزی جای داده و با یک دکمه که در پشت آن تعبیه گشته کاربر را به سادگی هر چه تمام تر قادر به گرفتن سلفی های بهتر می نماید. لنوو گفته است فلاش Vibe به همراه تمامی تلفن های هوشمند اندرویدی کار می کند و برای استفاده از آن تنها کافیست فلاش را به ورودی ۳.۵ میلی متری موبایل خود متصل کنید.

تیم وب سایت The Verge در CES 2015 نوشته اند که این ابزار را به تلفن هوشمند Moto X متصل کرده اند و بدون هیچ مشکلی توانسته اند توسط آن سلفی مطلوب را ثبت نمایند، ولی در به کارگیری آن بر روی نکسوس ۵ و همینطور آیفون ۶ پلاس مشکل داشته اند و اصلاً کار نکرده است.

فلاش سلفی لنوو موقع تصویر برداری فلاش نمی زند و در عوض وقتی دکمه ی آن را فشار دهید نوری ثابت و مقبول را بر روی چهره حاضران در مقابل دوربین فراهم می کند، که البته این مسئله سبب می شود تصاویر به یکبار بیش از حد روشن نشوند و شما می توانید مقدار نور عکس را پیش از ثبت آن بسنجید. همچنین می توانید فلاش را بچرخانید تا نور لازم برای تصویربرداری توسط دوربین اصلی تلفن هوشمند نیز فراهم گردد.

لنوو گفته است با یکبار شارژ محصول تازه اش می توان از آن برای تهیه ۱۰۰ سلفی استفاده برد و کاربران می توانند آن را در فصل بهار و از طریق وب سایت شرکت تهیه نمایند.

ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0085.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0086.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0089.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0090.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0091.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0092.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0094.0 ces-day-1-lenovo-vibe-xtension-selfie-flash-0096.0

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Lenovo made a Selfie Flash and it's awesome — CES 2015 - YouTube.MP4"]

 

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • vibe
    vibe | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    فروش فلش سلفی در سایت (iranselfe-flash.mihanblog.com) برای استفاده در تمام گوشی‌های هوشمند

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • .Microsoft.
    .Microsoft. | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    واقعا چیز خیلی خوبه
    ولی کاشکی روی وین فون هم کار کنه

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    ایده ی جالبیه و از طراحیش خوشم اومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی