ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ یک سینک داخلی دارد

علاقه مندان به شستشوی لباس می دانند که شستشوی اولیه، چه اهمیتی در از بین بردن چرک ها دارد اما شستشوی اولیه به یک سینک جداگانه نیازمند است و چنین چیزی در هر جایی پیدا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۶:۲۰

علاقه مندان به شستشوی لباس می دانند که شستشوی اولیه، چه اهمیتی در از بین بردن چرک ها دارد اما شستشوی اولیه به یک سینک جداگانه نیازمند است و چنین چیزی در هر جایی پیدا نمی شود. اینجاست که سامسونگ با Activwash و SuperSpeed وارد می شود.

به سادگی می توانید دری که روی آن قرار دارد را بردارید و از سینکی که برای شما مهیا شده نهایت استفاده را ببرید. فشار آب و همچنین سطح مخصوص برای سایش لباس به شما کمک می کند کثیفی را سریعا از بین ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هدف، آسان ساختن پروسه شستن لباس است و Activewash سامسونگ، اولین ماشین لباسشویی پیشرفته ای است که به تکنولوژی SuperSpeed مجهز شده. با سوپر اسپید، سامسونگ مدعی شده که شستشوی یک محفظه کامل از لباس ها تنها 36 دقیقه به طول می انجامد.

البته، سامسونگ تنها شرکت کره ای حاضر در CES 2015 نیست که در این زمینه حرفی برای گفتن داشته است. LG با Twin Wash نیز چند ساعت پیش خبر ساز شد.

اکتیوواش سامسونگ بهار سال 2015 در دو مدل با اندازه های متفاوت و البته رنگ سفید به بازار خواهد آمد. تصویر مدل بزرگتر با رنگ پلاتینیومی در بالا آمده است. هنوز قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    داش خدا وکیلی ماشین لباس شویی چه ربطی به سایت فن آوری داره ؟ یعنی دمپایی پلاستیکی هم سامسونگ معرفی می کرد بچه ها اینجا میزدن پستشو !! اصن فک نکنین پشت پرده حمایتی پولی چیزی هستا نه داداچ ;)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی