ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی جدید HTC اعلام شد؛ درآمد ۱.۵ میلیارد دلاری

بر اساس گزارش مالی جدید HTC، به نظر می رسد که این شرکت برای اولین بار در سه سال گذشته، توانسته درآمد بیشتری را نسبت به سال گذشته خود به دست آورد. آنطور که گزارش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۵

بر اساس گزارش مالی جدید HTC، به نظر می رسد که این شرکت برای اولین بار در سه سال گذشته، توانسته درآمد بیشتری را نسبت به سال گذشته خود به دست آورد.

آنطور که گزارش ها نشان می دهند، سرمایه گذاری HTC بر روی موبایل های میان رده و توزیع گسترده آن ها در بازار کشورهای در حال توسعه، با موفقیت همراه بوده است. تایوانی ها در فصل چهارم سال ۲۰۱۴، توانسته اند با فروش محصولات خود به درآمدی ۱.۵ میلیارد دلاری دست پیدا کنند.

درآمد HTC در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۳، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار افزایش داشته و این اولین بار در طی سه سال گذشته است که چنین اتفاقی برای تایوانی ها رخ می دهد. گویا سرانجام ابرهای سیاه رخت بر بسته اند و پیشرفت قرار است روی خوش خود را به HTC نشان دهد.

HTC به عنوان یکی از معدود شرکت هایی که تنها فعالیتش تولید موبایل است، در طول سالیان گذشته فراز و نشیب های بسیاری را در بازار تجربه کرده. این سازنده تایوانی اما سرانجام در سال ۲۰۱۳ و با عرضه HTC One توانست ورق را برگرداند و به آهستگی خود را به قله های پیروزی برساند.

علاوه بر موفقیت پرچمدار این شرکت، عرضه محصولات میان رده از سوی تایوانی ها را نیز می توان یکی از دیگر از عوامل موفقیت دانست. در واقع HTC با میان رده های با کیفیت خود توانسته جایگاهی را میان اپل و شرکت هایی مانند شیائومی پیدا کند. جایگاهی که ظاهرا درآمد خوبی را نیز با خود به همراه دارد.

علاوه بر درآمد خوب، HTC توانسته با مدیریت هزینه ها، حتی به سود دهی هم برسد. با وجودی که پیش از اعلام گزارش مالی، کارشناسان ضرری ۹۵۰ هزار دلاری را برای این شرکت پیش بینی می کردند، اما درنهایت تایوانی ها توانستند فصل سوم سال ۲۰۱۴ را با سود عملیاتی ۵.۶۲ میلیون دلار به پایان رسانند.

به نظر شما Hima یا همان پرچمدار بعدی HTC می تواند این موفقیت ها را ادامه دهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    من همیشه انتخابم اول سونی بعدش اچ تی سی هستش امیدوارم این دو تا کمپانی بیان بالا دمپایی ممپاییا برن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی