ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت های عظیم الجثه، اینبار برای کودکان

شرکت Fuhu در CES امسال، کودکان را فراموش نکرده و برای آن ها محصولات هیجان انگیزی را عرضه کرده است. چند ماه پیش خبر از ارائه تبلتی 24 اینچی مخصوص خردسالان موسوم به Nabi دادیم. ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۳

شرکت Fuhu در CES امسال، کودکان را فراموش نکرده و برای آن ها محصولات هیجان انگیزی را عرضه کرده است. چند ماه پیش خبر از ارائه تبلتی 24 اینچی مخصوص خردسالان موسوم به Nabi دادیم. اما ظاهرا انتظارات این فرشتگان کوچک تمامی نداشته و شرکت Fuhu تصمیم گرفته تا با محصول جدیدش، آنان را خرسند کند.

با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی کنیم به جدیدترین محصول این شرکت، برای کودکان.

شرکت Fuhu این بار با تبلت هایی غول پیکر پا به ماراتون CES گذاشته است. این تبلت ها قد و اندازه ای به بزرگی تلویزیون های خانگی داشته و در سایز های 42، 55 و 65 اینچ عرضه خواهند شد.

قطعا این دستگاه ها برای قرارگرفتن در دست مناسب نبوده و می بایست بر روی دیوار نصب شود. البته بهتر است آن ها را در ارتفاع پایین و متناسب با قد کودکان قرار داده تا آن ها بتوانند با قابلیت لمسی این تبلت ها ارتباط برقرار کنند.

دستگاه های فوق به فروشگاه گوگل پلی دسترسی داشته و امکان نصب نرم افزارهای اندروید بر روی آن ها محیا است. فرض کنید که بازی محبوب فروت نینجا می توانید را بر روی آن اجرا کنید. چه چیزی بهتر از این برای کودکان؟

اما اگر وارد مسائل فنی شویم، باید بگوییم دو سایز 55 و 65 اینچ این تبلت ها رزولوشنی برابر 4K داشته و هر سه مدل آن با از WiFi، بلوتوث و NFC پشتیبانی به عمل می آورند.

با توجه به اعلام USA Today تبلت های فوق از میانه سال جاری برای فروش عرضه شده و از 699 تا 3999 دلار برایتان خرج خواهند داشت.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی