ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از کفی کفش هوشمند Digitsole در CES 2015

ایده ساخت کفی هوشمند برای کفش، هم عجیب است و هم تا حدودی مضحک، چراکه در صورت محقق شدن این ایده، شمردن تعداد قدم ها تنها کاری است که احتمالا از عهده آنها بر خواهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۰

ایده ساخت کفی هوشمند برای کفش، هم عجیب است و هم تا حدودی مضحک، چراکه در صورت محقق شدن این ایده، شمردن تعداد قدم ها تنها کاری است که احتمالا از عهده آنها بر خواهد آمد.

اما نظرتان در مورد کفی هایی که می توانند انگشتانتان را گرم کنند چیست؟ در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد این فناوری بدانید.

در نمایشگاه CES امسال نوعی کفی هوشمند به نام Digitsole رونمایی شد. شاید فناوری به کار گرفته شده در این محصول تأثیر قابل توجهی بر جهان پیرامون مان نداشته باشد و با پرداخت 200 دلار برای خرید آنها تغییر محسوسی در زندگی مان رخ ندهد اما عملکرد این کفی درست طبق گفته کمپانی سازنده اش است.

با قرار دادن این کفی ها در داخل کفش خود، انگشتان تان به تدریج شروع به گرم شدن می کنند و احتمالا تا حد برشته شدن پیش می روند!

طبق ادعای شرکت سازنده دمای این کفی ها می تواند تا 120 درجه فارنهایت افزایش یابد و باتری آن هم که از طریق یو اس بی شارژ می شود تا 6 الی 9 ساعت دوام می آورد.

البته ناگفته نماند که از طریق اپلیکیشن اندرویدی یا iOS طراحی شده برای آن می توانید دمای کفی ها را کم یا زیاد کنید. این محصول مبتکرانه همچنین قابلیت اندازه گیری تعداد گام ها و کالری های سوزانده شده شما را هم دارد.

زمزمه ساخت این کفی های خلاقانه نخستین بار سه ماه پیش مطرح شد و حالا کمپانی فرانسوی سازنده آن به نام GlaGla اعلام کرده که آماده دریافت سفارش از سوی علاقمندان است.

IF IF IF IF IF IF IF IF IF

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ehsan
    ehsan | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    چند وقت دیگه شب که میریسم خونه از گوشی و تبلت وعینک و ساعت هوشمند و ... تا کفش و کیف و شلورامون رو هم باید بزاریم تو شارژ...!

  • WALL .E
    WALL .E | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    پس فردا توی شبکه های تلوزیونی خودمون این رو با اسم دیگه تبلبغ میکنند و میگن که ساخت ایران
    مثل خیلی از تبلیغای دیگشون

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    دقت کردید که هر چیزی که در ces رونمایی میشه با برق کار می کنه.متاسفانه امسال هم صنعت باتری هیچ پیشرفتی نداشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی