ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی از نزدیک به تلویزیون S9W سامسونگ طراحی شده توسط Yves Behar

سامسونگ برای اینکه تلویزیون جدید خود تحت مدل S9W را به بهترین شکل ممکن طراحی کند به سراغ یکی از سرشناس ترین طراحان صنعتی دره ی سیلیکون یعنی Yves Behar رفته است. ردپای این طراح معروف را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۷:۰۰

سامسونگ برای اینکه تلویزیون جدید خود تحت مدل S9W را به بهترین شکل ممکن طراحی کند به سراغ یکی از سرشناس ترین طراحان صنعتی دره ی سیلیکون یعنی Yves Behar رفته است. ردپای این طراح معروف را می توان به وضوح در محصول پیش تر اشاره شده که یک تلویزیون خمیده ی ۸۲ اینچی SUHD‌ است مشاهده نمود.

نمایشگر مدل مورد بحث نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را ارائه می نماید و لذا در اولین برخورد با آن چشم شما به وضوح عریض بودن بیش از حدش را نسبت به نمونه های ۱۶ به ۹ تشخیص خواهد داد. همچنین Behar برای قسمت زیرین تلویزیون مذکور مکعبی را طراحی کرده که در اصل خروجی صوتی آن نیز محسوب می شود و با توجه به مشکلاتی که در زاویه دید نمایشگرهای خمیده وجود دارد در صورت لزوم کاربر قادر خواهد بود با استفاده از همین مکعب و کنترل تلویزیون آن را قدری به سمت راست و یا چپ بچرخاند.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این تلویزیون سامسونگ که سیستم عامل تایزن بر روی آن ارائه گشته است را مشاهده نمایید. کمپانی کره ای تا کنون در مورد قیمت S9W سخنی به میان نیاورده ولی احتمالاً این یکی از گران ترین تلویزیون های کنونی بازار خواهد بود.

DSC07600.0

DSC07601.0

DSC07607.0

DSC07609.0.0 (1)

S9W_Angled.0

S9W_Context.0

S9W_Cubeclosed.0

S9W_Cubeopen.0

S9W_Detail.0

S9W_Side.0

S9W_Topview.0

 

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی