ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به گیم پد ماژولار Mad Cat [تماشا کنید]

موبایل های امروزی آنقدر از لحاظ قدرت سخت افزاری پیشرفت کرده اند که هر یک از آن ها برای خود یک کنسول بازی به شمار می روند. این موضوع بازار جدیدی را در زمینه لوازم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۷

موبایل های امروزی آنقدر از لحاظ قدرت سخت افزاری پیشرفت کرده اند که هر یک از آن ها برای خود یک کنسول بازی به شمار می روند. این موضوع بازار جدیدی را در زمینه لوازم جانبی به وجود آورده؛ گیم پد های مخصوص موبایل، از جمله وسایلی هستند که گیمر ها به شدت از آن استقبال می کنند.

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، Mad Catz گیم پد ماژولار جدیدی را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرده است. در ادامه مطلب نگاهی نزدیک خواهیم داشت به این دستگاه.

مهم ترین موضوعی که LYNX 9 را از سایر رقبا متمایز می کند، ساختار ماژولار آن است. شما می توانید ظاهر این دسته بازی را مطابق با شرایطی که دارید تغییر دهید تا بدین شکل بهترین استفاده را از آن به عمل آورید.

برای مثال LYNX 9 در عین حال که قادر است موبایل ها را در بالای خود جای دهد، می تواند با کشیده شدن به اطراف، از تبلت های ۷ اینچی نیز در میان خود پذیرایی به عمل آورد.

شما همچنین می توانید یک کیبورد کوچک را بدین وسیله متصل نمایید تا در مواقعی که نیاز به تایپ سریع داشتید، از آن کمک بگیرید.

LYNX 9 از طریق ۲۹۹ دلار قیمت دارد و از طریق بلوتوث می تواند به کلیه دستگاه های اندرویدی متصل گردد. در ویدیو زیر می توانید بیشتر با این محصول Mad Catz آشنا شوید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Hands-On-with-Mad-Catz-LYNX9-at-CES2015.mp4"]

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • صادق
    صادق | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    خوب ادم ميره يه دسته ps3-ps4 ميگيره هم به ايفون و ايپد وصل ميشه هم به تمام اندرويدي ها !!!
    چه كاريه بره اينو بگيره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی