ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند V2 با 320 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی رونمایی شد

ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است. اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۱

ظرفیت ذخیره سازی تلفن های همراه به ندرت فراتر از 64 گیگابیت می رود که آن نیز به لطف کارت های حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است.

اما به تازگی شرکتی به نام Saygus موفق به ساخت یک «ابر اسمارت فون» شده است که از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند معمولی به نظر می آید منتها با این تفاوت که ظرفیت ذخیره سازی آن اندکی از حد معمول بیشتر است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تلفن هوشمند که Saygus V2 نام دارد دارای یک نمایشگر 1080p است. به علاوه یک پردازنده اسنپدراگن 2.5 گیگاهرتزی همراه با 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل این محصول از نوع اندروید 4.4.4 موسوم به کیت کت است و به گفته کمپانی سازنده، برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که حجم زیادی از محتوی چند رسانه ای را در حافظه اسمارت فون خود ذخیره می کنند.

حال ببینیم که چرا شرکت سازنده چنین کاربردی را برای این اسمارت فون در نظر گرفته است. به گفته Saygus ظرفیت ذخیره سازی این اسمارت فون تا 320 گیگابایت امکان ارتقاء دارد.

این محصول 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دو اسلات کارت حافظه میکرو اس دی هم برای آن در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی تا 320 گیگابایت را فراهم می کند.

یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی در قسمت عقب بدنه (با دو فلاش LED) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن کار گذاشته شده است که برای برقراری ارتباط های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.

اما از دیگر امکانات قابل توجه این تلفن هوشمند، می توان به اسپیکرهای هارمن کاردون، اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از استاندارد شارژ بیسیم Qi اشاره نمود و البته امکان دسترسی به روت دستگاه را هم نباید نادیده گرفت که مشخصه ای مهم برای توسعه دهندگان نرم افزاری محسوب می شود.

saygus-v2-ces

طراحی این محصول زیاد هم جذاب نیست با این حال بدنه محکم و ظریفی دارد که در حد خود قابل قبول است. نکته مبهم در مورد اسمارت فون مورد بحث قیمت آن است که احتمالا هم اندازه با دیگر محصولات 5 اینچی است.

شرکت سازنده این محصول در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که V2 را از طریق کلیه اپراتورهای ایالات متحده آمریکا عرضه می کند و احتمالا تا بهار امسال علاقمندان می توانند آن را خریداری نمایند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی