ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو تلفن هوشمند گلکسی E5 و E7 از سامسونگ رسماً معرفی شدند

سامسونگ روزهای آرام و البته نسبتاً کم رمقی را در نمایشگاه CES پشت سر می گذارد و بر خلاف بسیاری از انتظارها این شرکت در رویداد یاد شده پیرامون تلفن های هوشمند مانور چندانی انجام نداد. اما ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۳۰

سامسونگ روزهای آرام و البته نسبتاً کم رمقی را در نمایشگاه CES پشت سر می گذارد و بر خلاف بسیاری از انتظارها این شرکت در رویداد یاد شده پیرامون تلفن های هوشمند مانور چندانی انجام نداد. اما امروز کمپانی کره ای به دور از ایجاد هیاهوی خاصی دست به معرفی دو تلفن هوشمند جدید با عنوان گلکسی E5 و گلکسی E7‌ زده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این دو محصول تازه وارد که در زمره ی تلفن های هوشمند میان رده قرار می گیرند در اصل آلترناتیوهایی ارزان تر برای گلکسی A7 و A5 محسوب می شوند و هر دو از بدنه ای آلومینیومی یکپارچه با ضحامت ۷.۳ میلی متر بهره می برند.

گلکسی E7 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزلوشن ۷۲۰P بوده و توسط پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده است. از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه Micro SD)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. E7 با قیمتی معادل ۳۶۳ دلار عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر مدل E5 نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P از نوع Super AMOLED دارد و به یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی به همراه ۱.۵ گیگابایت رم مجهز گشته و از دیگر مشخصات فنی آن می توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، درگاه میکرو SD و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره داشت. E5 با قیمتی برابر با ۳۰۵ دلار ارائه خواهد گشت.

هر دو موبایل یاد شده با اندروید کیت کت ۴.۴.۴ که بر روی آن رابط کاربری تاچ ویز پیاده سازی شده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت اما سامسونگ اشاره هایی به عرضه ی به روز رسانی اندروید آب نبات چوبی نیز برای آنها داشته است. ناگفته نماند که گلکسی E5 و E7 فعلا هر دو در هند به فروش می رسند ولی بعید نیست به صورت جهانی نیز عرضه گردند.

 

تصاویر مرتبط به گلکسی E5

Samsung-Galaxy-E5-0

Samsung-Galaxy-E5-1

Samsung-Galaxy-E5-2

Samsung-Galaxy-E5-3

 

تصاویر مرتبط به گلکسی E7

Samsung-Galaxy-E7-0

Samsung-Galaxy-E7-1

Samsung-Galaxy-E7-2

Samsung-Galaxy-E7-3

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    متاسفانه الان که چند سال از معرفیش گذشته هیچ بروزرسانی واسش نیومده و این یعنی عدم پشتیبانی و خدمات پس از فروش از یک محصول منکه یک سال و نیم بود داشتمش اما وقتی دیدم حتی بروزرسانی های امنیتی رو براش نمیفرسته فروختم یه آیفون 6s خریدم که واقعا پشتیبانی و بروزرسانی های به موقع و خوبی داره.

  • Salman
    Salman | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    ما ایرانیا ک کاری جز ایراد و جرو بحث نداریم یکی نیس کبگاخهکبگهب شما ک فقط مصرف کننده چرا رقابت نمیکاییننمیککجاس گوشی ایرانی ک با سامسونگ یا فنلاند یا...... رقابت کنه غیر قر قر کردن دیگه چیزی بلد نیستیم باید گریه کنیم ب حال خودمون

  • سحر
    سحر | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    سلام ببخشین اطلاع دارین که E5 طرحش هم وجود داره یا نه؟ واسم هدیه خریدن ولی چون کیفیت دوربینش کمه یکم شک کردم نمیدونم اصله یا طرح گوشی اصل

    • ℳσみムℳℳムの
      ℳσみムℳℳムの | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

      خیر از تنظیمات کیفیت رو افزایش دهید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی