ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم دوربین حرارتی FLIR با همه ی تلفن های هوشمند سازگار است

در نمایشگاه CES سال گذشته کمپانی FLIR نسل اول دوربین های حرارتی خود را معرفی نمود. سری اول این محصول در قالب یک کیس که بر قسمت پشتی آیفون ها قرار می گرفت ساخته شده بود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۰

در نمایشگاه CES سال گذشته کمپانی FLIR نسل اول دوربین های حرارتی خود را معرفی نمود. سری اول این محصول در قالب یک کیس که بر قسمت پشتی آیفون ها قرار می گرفت ساخته شده بود و از این رو، طیف گسترده ای از علاقه مندان که از گوشی های اندرویدی استفاده می نمودند قادر به استفاده از این محصول نبوده و انتقادات فراوانی را نیز در این خصوص ابراز داشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با نسل دوم دوربین های حرارتی کمپانی FLIR آشنا شویم.

حال کمپانی مذکور نسل دومی از این دوربین های جالب و پرطرفدار ارائه کرده که قابلیت اتصال به محصولات اپل با پورت Lightning و یا درگاه micro-USB برای سایر تلفن های هوشمند را پشتیبانی می کنند تا کاربرارن اندروید نیز از این سرگرمی محرم نباشند.

نمونه اولیه از نسل دوم این دوربین حرارتی در نمایشگاه CES به نمایش در آمد که در کنار حجم کوچکترش،‌ دارای دیافراگم اتوماتیک و سنسوری با رزولوشن بهتر نیز هست. این محصول دارای یک باتری درون خود بوده و از انرژی تلفن همراه استفاده نمی کند. البته لازم به ذکر بوده که کارایی این باتری در حد یک ساعت با هر بار شارژ است.

اپلیکیشن همراه با این محصول نیز ارائه گشته و حال می توانید با حالت پانوراما و تایم لپز، به ثبت تصاویر حرارتی خود بپردازید. انتظار می رود در میانه سال میلادی شاهد ورود این گجت به بازار با قیمتی برابر با نسل قبلی آن (۳۵۰ دلار) باشیم.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • علی
    علی | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    سیانوژن 12 بر اساس آندروید 5 ارائه شد لطفا پوشش بدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی