ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری آئودی و ال جی و ساخت ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی برای این خودروساز

آئودی در کنفرانس خبری اش که ساعاتی پیش در CES انجام شد از همکاری اش با ال جی، سامسونگ و انویدیا صحبت کرد و از تکنولوژی جدیدی در ماشین هایش پرده برداشت که از اندروید ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۶:۰۰

آئودی در کنفرانس خبری اش که ساعاتی پیش در CES انجام شد از همکاری اش با ال جی، سامسونگ و انویدیا صحبت کرد و از تکنولوژی جدیدی در ماشین هایش پرده برداشت که از اندروید پوشیدنی پشتیبانی می کند. اما در این کنفرانس آئودی نامی از ماشین خاصی نبرد و اولریخ هاکنبرگ تنها یکی از مدل های این شرکت را به همراه ساعت هوشمند ال جی به روی صحنه آورد.

تکنولوژی مورد اشاره آئودی در همکاری با ال جی ساخته شده که به نظر می رسد امکان کنترل خودرو با ساعتی ساخته شده توسط ال جی باشد. در این کنفرانس خبری ساعت مذکور به مچ آقای هاکنبرگ بسته شده بود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

ال جی این شراکت را تایید کرده و گفته که سیستم عامل ساعت مذکور Android Wear بوده است. ال جی همچنین تایید کرده که مشغول کار بر روی webOS برای محصولات پوشیدنی خود است اما پروژه آئودی ربطی به این برنامه ندارد.

P1060375

آئودی در کنفرانس خبری جزئیات بیشتری در خصوص این همکاری و نحوه دقیق تعامل ساعت و ماشین بیان نکرده است. ممکن است ساعت مذکور تنها نمونه ای نمایشی برای کنفرانس خبری آئودی بوده باشد.

احتمالا اخبار تکمیلی در این زمینه در روزهای باقیمانده از CES به بیرون درز پیدا می کند و در این صورت به طور قطع این اخبار در دیجیاتو نیز پوشش داده خواهد شد.


dscf0346-wm800-1 dscf0368-wm800-1 P1060404 slack_for_ios_upload-20.0 slack_for_ios_upload__1_.0

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    خبر خیلی خوبی بود البته یه تیکه از خبرش برام جای بحث داره
    این که ال جی میخواد برای پلتفورم پوشیدنی روی webOS کار کنه.
    اینجوری دیگه تنوع سیستم عامل های ابزارهای پوشیدنی حتی از موبایل ها هم بیشتر میشه...! بابا مگه این برنامه نویسا چه گناهی کردن که باید مرای مثال یک برنامه ی ساعت هوشمند رو همزمان برای چندین سیستم عامل مختلف بسازن؟! تایزن،اندروید،آی او اس، وب او اس،مایکروسافت، پلتفورم های فرعی دیگه که شرکت های چینی و ساعت سازهای دیگه دارن و ...

  • Adrian
    Adrian | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    یکی از موفق ترین تجارب الجی خواهد بود ...

  • س
    س | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    ای جوووووونم ، چندروزپیش خبر همکاری الجی با مرسدس بنر حالا همکاری با ائودی قبلشم جی فلکس ۲ معرفی شد ، اخ اخ الجی تو داری چکارمیکنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی