ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش نمایش مایکروسافت آفیس برای تبلت های اندرویدی را هم اکنون از گوگل پلی دریافت کنید

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در ماه نوامبر سال گذشته امکان دانلود نسخه های آزمایشی مجموعه اپلیکیشن های آفیس خود را به صورت محدود و با ارسال دعوت نامه برای کاربران اندروید فراهم نمود. پس از دریافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۲

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در ماه نوامبر سال گذشته امکان دانلود نسخه های آزمایشی مجموعه اپلیکیشن های آفیس خود را به صورت محدود و با ارسال دعوت نامه برای کاربران اندروید فراهم نمود.

پس از دریافت بازخورد های کاربرانی که از نسخه آزمایشی استفاده کرده بودند، بالاخره مایکروسافت پس از گذشت دو ماه، دانلود نسخه پیش نمایش آفیس را برای عموم مردم آزاد کرده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

اپلیکیشن آفیس جدید برای موبایل پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوز را با هم متحد کرده است. در نسخه های پیشین هر پلتفرم نیازمند اپلیکیشن اختصاصی به خود بود که این امر موجب تفاوت های ساختاری در هر نسخه و تأخیر در عرضه بروزرسانی برای آنها می گردید.

با همسان سازی آفیس برای هر سه پلتفرم، مایکروسافت امیدوار است که بتواند بروزرسانی این سه نسخه را با سرعت بیشتری از گذشته انجام دهد.

The-Microsoft-Office-suite-now-openly-available-for-Android-tablets

هر سه اپلیکیشن Word، Excel و PowerPoint برای تبلت های اندرویدی مبتنی بر سی پی یوهای ARM و سایز صفحه ای بین 7 الی 10.1 اینچ عرضه شده اند.

البته توجه داشته باشید که برای مشاهده این نسخه های پیش نمایش باید حداقل از اندروید کیت کت یا لالی پاپ استفاده کنید، بنابراین کاربران نسخه های قدیمی تر اندروید شانس تجربه این نسخه های پیش نمایش را نخواهند داشت.

مایکروسافت در وبلاگ آفیس خود اعلام کرده که از بازخوردهای کاربران این اپلیکیشن ها برای رفع مشکلات آن در نسخه نهایی استقبال می کند. با مراجعه به صفحه گوگل پلاس این اپلیکیشن قادرید مشکلات آن را به گوش سازندگانش برسانید.

هم اکنون می توانید هر سه اپلیکیشن Word، Excel و PowerPoint را با مراجعه به وبسایت گوگل پلی برای تبلت های اندرویدی تان دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سام
    سام | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    متاسفانه Google برای تبلت نمی ده و با فارسی هم مشکل داره :(

  • ali
    ali | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    تنها دلیل ارائه و به روزرسانیش تعداد بالای کاربرای اندرویده نه مقاصد انسان دوستانه!البته بازم مرسی :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی