ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهم ترین موبایل های نمایش داده شده در CES 2015

طی چند روز گذشته شاهد نمایش های نفس گیری از لاس وگاس آمریکا و نمایشگاه CES 2015 بودیم که برجسته ترین آن ها برای ما بخش موبایل بوده. در دیجیاتو سریعا اخبار را به اطلاع ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

طی چند روز گذشته شاهد نمایش های نفس گیری از لاس وگاس آمریکا و نمایشگاه CES 2015 بودیم که برجسته ترین آن ها برای ما بخش موبایل بوده. در دیجیاتو سریعا اخبار را به اطلاع تان رساندیم و نگذاشتیم اخبار مهم از رادارمان خارج شود.

تولیدکنندگان موبایل بسیاری از بزرگ و کوچک گرفته تا تازه کار و باسابقه امسال چیزهای جدیدی برای رونمایی داشتند. ال جی، اچ تی سی و حتی کداک هم تلفنی رونمایی کردند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بزرگترین تکنولوژی های امسال را با یکدیگر مرور کنیم.

A
G Flex 2 مهم ترین محصولی بود که در نمایشگاه امسال رونمایی شد. با بدنه خمیده و سخت افزار عالی (مثل اسنپدراگون 810 و صفحه نمایش 1080p) که ملبس به پوششی محافظ و زیبا شده، G Flex 2 یک تلفن همراه عالی است.
B
Desire 816 مخصوص بازار آسیا طراحی شده و دوربین جلوی آن که درست در مرکز قسمت بالایی قرار گرفته دارای قابلیت UltraPixel است. صفحه نمایش آن 5.5 اینچ طراحی شده و پردازنده ای 8 هسته ای دارد.
C
P90 از Lenovo اولین تلفن همراهی است که از پردازنده Z3560 شرکت اینتل (چیپستی 4 هسته ای و 64 بیتی با سرعت پردازش 1.83 گیگاهرتز) و مودم 4G LTE آن بهره می برد. یک باتری بزرگ 4 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و قرار است فروش آن از فوریه 2015 آغاز شود.
D
علاوه بر رونمایی از S Pro 2 (که در دیجیاتو آن را معرفی کردیم)، ZTE از Grand X Max Plus هم رونمایی کرد. این تلفن از طریق قرارداد با شرکت Cricket Wireless در آمریکا فروخته می شود. 6 اینچ نمایشگر اچ دی دارد و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی اش قابلیت های جالبی ارائه می دهد.
E
در حقیقت، OneTouch Pixi 3 از آلکاتل "یک" تلفن همراه نیست، بلکه می تواند به هر شیوه ای که شما دوست دارید تغییر کند. می تواند 4G LTE باشد یا 3G، می تواند اندرویدی باشد، یا ویندوزفون و سیستم عامل فایرفاکس روی خود داشته باشد. نمایشگرهای مختلفی وجود دارد و مدل پردازنده ها هم متفاوت است. در مجموع هر چه سفارش دهید تحویل می گیرید. البته این سری تلفن ها قیمت پایینی هم خواهند داشت.
F
بله، در مقدمه هم درست خواندید، کداک تلفن همراهی ساخته که برای تازه واردها به دنیای موبایل عالی است و توسط Bullitt تولید شده. این دستگاه 5 اینچی، رابط کاربری ساده و عامه پسندی دارد و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. اندروید 4.4 روی آن نصب است و در 3 ماهه ابتدایی سال به اروپا خواهد آمد.
G
اگرچه Vibe X2 سخت افزار بسیار قدتمندی دارد اما آنچه این تلفن را برای ما جذاب کرده، وسیله ای جانبی با نام Vibe Xtension Selfie Flash است که درست در جک 3.5 میلیمتری تلفن قرار می گیرد و نور بیشتری هنگام گرفتن تصاویر سلفی در اختیارتان می گذارد.
H
در آمریکای لاتین به بازاز خواهد آمد و اولین بار هم همین چند روز پیش در CES 2015 به نمایش گذاشته شد. Hero 2X یک فبلت با مودم 4G است که اندرورد 4.4 کیت کت را اجرا می کند و پردازنده اش هم 4 هسته ای است.
I
به یک تلفن فوق العاده لوکس احتیاج دارید؟ 88Tauri با قیمت 6 هزار دلاری اش شاید نیاز شما را برآورده کند. بدنه آن با پوست گوسفند و فلز براق پوشانده شده و سخت افزار قابل توجهی هم دارد، مثل نمایشگر 1080p و پردازندده چهار هسته ای.
J
هر چه تلفن همراه پرچم دار که می شناسید را کنار هم بگذارید. ویژگی های خاص هر یک را بردارید و همه را در تلفنی بگذارید و نام آن می شود V2: گوریلا گلس 4، سنسور اثر انگشت، 256 گیگابایت با استفاده از دو جای کارت microSD، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و جلویی 13 مگاپیکسلی، تکنولوژی صوتی هارمان کاردون، گیرنده و فرستنده 60 گیگاهرتزی، IR Blaster و ده ها ویژگی دیگر.
K
اگرچه ما یک ماه پیش این تلفن همراه را در چین دیدیم اما Honor 6 Plus اولین حضور خود در نمایشگاهی به بزرگی CES را تازه کسب کرده. تلفن هوآوی نمایشگر 5.5 اینچی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین در قسمت عقب و یک دوربین در قسمت جلویی دارد. طراحی فلزی بدنه نیز فوق العاده است.
L
Ascend P7 سال گذشته منتشر شد و یک تلفن جدید نیست اما مدل جدیدی که صفحه نمایش یاقوت کبود دارد برای اولین بار در CES 2015 نمایش داده شد. جدا از مدل متفاوت صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن همراه، هیچ چیز دیگری در P7 تغییر نکرده و همه ویژگی ها مثل سابق است.

unnamed

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    Honor 6

    واقعا معرکه است
    و مقرون به صرفه

  • pars
    pars | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    من منتظر S6 , P8 , Z4 و ... بودم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی