ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ممکن است Xperia Z4 را در دو مدل معرفی کند؛ نمایشگر FHD یا QHD؟ انتخاب با شماست

بر اساس سیاست سونی مبنی بر معرفی پرچمدار جدید در بازه های زمانی ۶ ماهه، احتمالا نمایشگاه MWC بارسلون، محفلی خواهد بود که در آن اکسپریا زد ۴ معرفی خواهد شد. در حالی که نزدیک ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۹

بر اساس سیاست سونی مبنی بر معرفی پرچمدار جدید در بازه های زمانی ۶ ماهه، احتمالا نمایشگاه MWC بارسلون، محفلی خواهد بود که در آن اکسپریا زد ۴ معرفی خواهد شد.

در حالی که نزدیک به ۱ ماه تا MWC زمان باقی مانده است، شایعه های جالبی در مورد پرچمدار بعدی سونی به گوش می رسد. به گفته یک منبع نزدیک به سونی، پرچمدار بعدی این شرکت قرار است در دو مدل با نمایشگر های Quad HD و Full HD به بازار عرضه گردد.

ظاهرا سونی برنامه ریزی کرده است تا مدل QHD را در داخل آمریکا به فروش رساند، و مدل دیگر با پنل Full HD را در بازار دیگر کشور ها عرضه نماید.

علاوه بر این موضوع، شنیده می شود که سیستم مقاوت در برابر آب و گرد و غبار در اکسپریا زد ۴ بهبود چشمگیری داشته است و سونی سرانجام موفق شده تا پورت USB را نیز از درپوش بی نیاز کند. اگر این خبر درست باشد، احتمالا سونی از پوشش SuperHydrophobic برای قطعات الکترونیکی داخل دستگاه استفاده کرده است.

چشم انسان به سختی می تواند تفاوت تعداد پیکسل ها را در نمایشگر های Full HD و QHD تشخیص دهد؛ شما اگر می خواستید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید، کدام یک را بر می گزیدید؟ فراموش نکنید که هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر باشد، فشار بیشتری به باتری دستگاه وارد خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • fafaa
    fafaa | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    بچه ها بنظرتون کی این گوشی وارد بازار میشه؟؟؟ قیمتش چقدره؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی