ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصول جدید August، قفل هوشمند این شرکت را هوشمند تر می کند

محصول محبوب و کاربردی کمپانی August که با نام Smart Lock شناخته می شود، هوشمند تر از مدل قبل خواهد بود. کمپانی یاد شده امروز اعلام کرد که به زودی از دستگاهی با نام Connect ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

محصول محبوب و کاربردی کمپانی August که با نام Smart Lock شناخته می شود، هوشمند تر از مدل قبل خواهد بود. کمپانی یاد شده امروز اعلام کرد که به زودی از دستگاهی با نام Connect رونمایی خواهد کرد که قابلیت اتصال به اینترنت را به 'قفل هوشمند' می افزاید.

هم اکنون، این قفل تنها از بلوتوث بهره می گیرند، به این معنی که برای استفاده از آن باید در نزدیکی آن باشید اما در صورت وجود قابلیت اتصال به اینترنت، امکان باز و بسته کردن این قفل منحصر به فرد، از راه دور نیز امکان پذیر خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هرچند ممکن است این قابلیت در نظرتان غیر کاربردی جلوه کند جلوه کند، اما August عقیده دارد می توان از آن برای راه دادن مهمان ها یا افراد سرویس دهنده از راه دور استفاده کرد. امکان مشاهده وضعیت باز یا بسته بودن درها از این طریق نیز وجود دارد که برای افراد فراموش کار و شکاک قابلیتی مفید به شما می آید.

NewFamily-01.0-w600

مهم ترین مزیت این امکان اما، گسترش زمینه ارتباط و تعامل دیگر محصولات خانه هوشمند با Smart Lock است. این کمپانی اعلام کرده که به زودی به شرکای خود اجازه خواهد داد محصولات خود را به این قفل هوشمند متصل کنند. این شرکت ها، شامل موسسات های فعال در حوزه های امنیت خانگی، اتوماسیون خانگی و صنایع اجاره می شود. همکاری با کمپانی Nest نیز که در زمینه ساخت محصولاتی جهت تضمین امنیت خانه ها فعال است اوایل هفته اعلام شده است.

Connect، مکعبی کوچک و سفید رنگ است که به یکی از پریز های موجود در خانه شما متصل می شود. در صورتیکه این دستگاه در محدوده پوشش بلوتوث قفل مورد بحث قرار گیرد، امکان اتصال به اینترنت را برای Smart Lock به ارمغان خواهد آورد. پیش خرید این دستگاه کوچک و کاربردی، با قیمت ۴۹.۹۹ دلار فردا آغاز شده و محصول یاد شده، در ماه فوریه برای علاقه مندان ارسال خواهد شد.

Straight-on.0-w600

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محمد عرفان
    محمد عرفان | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    اینطوری که امنیت خونه ها رو هواست!!! سونی پیکچرزو هک کردن، قفل خونه مردم که کار دو ثانیه است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی