ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا مایکروسافت در حال توسعه Age of Empires جدید است؟

مایکروسافت در تلاش است تا بخش جدیدی به مجموعه استودیوهای بازی سازی خود اضافه کند و سبکی فراموش شده که سال ها آن را رها کرده بود، زنده کند. زمان بازگشت باشکوه سبک استراتژی فرا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۵

مایکروسافت در تلاش است تا بخش جدیدی به مجموعه استودیوهای بازی سازی خود اضافه کند و سبکی فراموش شده که سال ها آن را رها کرده بود، زنده کند. زمان بازگشت باشکوه سبک استراتژی فرا رسیده است.

در آگهی جدیدی که این کمپانی بزرگ منتشر کرده، آمریکایی ها در جستجوی افرادی هستند که توانایی بازگرداندن سری "محبوب" سبک استراتژی را داشته باشد و این بازی محبوب چیست؟ فعلا کسی نمی داند اما اولین چیزی که پس از شنیدن واژه محبوب به ذهن هر کس ممکن است برسد چیزی نیست جز Age of Empires.

شاید هم Halo Wars یا Age of Mythology. کسی به Rise of Nations یا Rise of Legends فکر کرده؟ همه این اسامی در اختیار تام مایکروسافت هستند و هر زمان اراده کند، می تواند یکی از آن ها را برگرداند اما بیشتر گمانه زنی ها بر سر Age of Empires است؟ چرا؟

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در پست تبلیغی مایکروسافت برای جذب نیرو آمده: "بخشی از استودیوهای بازی مایکروسافت باشید، و به ما کمک کنید تا نسل جدید بازی های فوق العاده را برای ویندوز و اکس باکس خلق کنیم."

در ادامه گفته شده: "تیم Decisive Games روی توسعه بازی های استراتژی رده بالا تمرکز کرده و در حال ساختن استودیویی است که عنوان بعدی یک بازی استراتژی محبوب را برای گیمرها در سراسر دنیا به نسل بعد می آورد. [Decisive Games] مجموعه ای با همکاری بالا و تیمی چالاک با تمرکز روی ساخت و توسعه بازی است."

به نظر می آید که Decisive Games استودیویی جدید از مجموعه تیم های توسعه بازی در مایکروسافت است. هیچ اطلاعات شفافی در ارتباط با نام این استودیو وجود ندارد و اینترنت هم در مورد آن چیزی برای مطرح کردن ندارد.

یک Age of Empires جدید قطعا خبر خوشی خواهد بود. آخرین عنوان بزرگ در این سری Age of Empires Online بود که حقیقتا بازی بزرگی نبود و در حد نسخه های پیشین موفق نبود بلکه بیشتر بر جنبه های اجتماعی و آنلاین تکیه داشت. در هر صورت پرونده این بازی هم سال گذشته بسته شد.

در متن دعوت به همکاری آمده که توسعه بازی برای ویندوز و اکس باکس خواهد بود اما این واژه ها لزوما به معنای این نیست که یک بازی خاص مثل Age of Empires بعدی قرار است برای اکس باکس وان هم منتشر شود، بلکه این استودیو وظیفه ساخت بازی های استراتژی برای دو پلتفرم مایکروسافت را دارد.

در تاریخ 21 ژانویه، زمانی که فیل اسپنسر، نماینده بخش بازی های مایکروسافت در کنفرانسی مربوط به ویندوز 10 به روی استیج خواهد آمد تا در ارتباط با این موضوع، اخبار بیشتری در اختیارمان بگذارد.

مایکروسافت اخیرا فوق العاده مشکوک عمل کرده و پشت هم اخبار عجیب و غریب در رابطه با بخش بازی آن منتشر می شود. از اخبار این استودیو گرفته تا Kudo Tsunoda که قرار است به زودی پروژه اش را معرفی کند. پروژه وی قطعا یک چیز کوچک و ساده نخواهد بود و حتی می تواند همانند کینکت، اتفاقی بزرگ برای اکس باکس و یا پی سی گیمینگ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • بابک
    بابک | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    امیدوارم نسخه جدیدی از age of mythologyباشه خیلی با این بازی خاطره دارم واقعا قشنگ بود... هم داستان و هم سبکش یچیز منحصربفرد بود نمیدونم چرا دیگه نسخه ای ازش ساخته نشد

  • محمد 1
    محمد 1 | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    بنده 12 ساله فقط age of mythology the titan بازی میکنم و 3 ساله تو گیم رنجنر با خارجیا مسابقه میدم تو این بازی حرفه ای کاملم. یک بار تایتانشو بازی کنین !!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی