ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازیابی آسان تصاویر و ویدئوهای پاک شده با Dumpster Image & Video Restore

حتما برایتان اتفاق افتاده که هنگام مشاهده گالری یا کار در محیط فایل منیجر، دستتان سهوا به دکمه Delete خورده و برخی از اطلاعات مهم موجود در حافظه موبایلتان را از دست داده اید. شاید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

حتما برایتان اتفاق افتاده که هنگام مشاهده گالری یا کار در محیط فایل منیجر، دستتان سهوا به دکمه Delete خورده و برخی از اطلاعات مهم موجود در حافظه موبایلتان را از دست داده اید. شاید اولین راه حلی که برای بازگردانی این فایل های پاک شده به ذهنتان برسد، استفاده از نرم افزارهای ریکاوری در رایانه باشد.

اما راه حل ساده تری هم وجود دارد و آن هم استفاده از اپلیکیشن بازگردانی فایل Dumpster در موبایل هایتان است. برای آشنایی بیشتر با کاربردهای این اپلیکیشن، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر بخواهیم دامپستر را به ساده ترین شکل ممکن معرفی کنیم، می توانیم نام آن را Recycle Bin سیستم عامل اندروید بگذاریم. با نصب این اپلیکیشن، از این پس کلیه فایل های پاک شده از حافظه موبایل به طور موقت به فضای دامپستر منتقل خواهند شد.

حالا با ورود به منوی دامپستر، تمام فایل های پاک شده با فرمت های pdf, zip, mp3, mp4, ppt, doc, avi, mpg, jpg, rar و سایر فرمت های متداول را به صورت فهرست شده مشاهده خواهید کرد. در اینجا قادرید فایل های مهم موجود در این سطل زباله موقت را بازگردانی کرده و بقیه را به طور کامل از حافظه پاک کنید.

57

یکی از قابلیت های این اپلیکیشن حالت پاکسازی خودکار آن است. با استفاده از این گزینه می توانید کاری کنید تا برای جلوگیری از انباشتگی، دامپستر هر هفته، هر ماه یا سه ماه یکبار محتوای خود را به طور کامل پاک کند. ضمنا برای امنیت اپلیکیشن قادرید برایش رمز عبور تعیین کنید؛ البته پیش از آن باید نسبت به خریداری نسخه Pro آن اقدام کرده باشید.

همچنین برای استفاده از دامپستر نیاز به اتصال اینترنت ندارید و اپلیکیشن به صورت کاملا آفلاین هم کارش را به صورت کامل انجام می دهد. این اپلیکیشن بسیار کاربردی را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تان داشته باشید.

Dumpster Image & Video Restore

Dumpster Image & Video Restore

سازنده: Baloota قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • maryM
    maryM | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    چرا برا من عمل نمیکنه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی