ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاید سامسونگ در سال جاری به تولید محصولات ویندوز فونی بیشتری روی بیاورد

شایعاتی از منابع داخلی سامسونگ به گوش رسیده که حاکی از تمایل این کمپانی برای ساخت تلفن های هوشمند با پلتفرم ویندوز فون 8.1 و در عین حال ارزان است. سامسونگ در کنار آماده سازی این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

شایعاتی از منابع داخلی سامسونگ به گوش رسیده که حاکی از تمایل این کمپانی برای ساخت تلفن های هوشمند با پلتفرم ویندوز فون 8.1 و در عین حال ارزان است. سامسونگ در کنار آماده سازی این دسته از تلفن های همراه، همچنین در تلاش است تا به قابلیت های نرم افزاری ویندوز نیز بیافزاید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آخرین تلفن همراه ویندوزی که سامسونگ وارد بازار کرد مربوط به اوریل گذشته، با نام ATIV SE بود که خصوصیات پرچمداران اندرویدی را به ویندوز فون می آورد. البته این تلفن همراه به شکل گسترده توزیع نشده و صرفا از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن قابل دسترس بود.

Samsung-ATIV-SE-0

اکتبر گذشته، مایکروسافت شکایتی 6.9 میلیون دلاری را بر علیه سامسونگ تسلیم دادگاه کرد و در آن ادعا کرده بود که کمپانی کره ای باید طبق توافقات قبلی در سال 2011، در ازای هر دستگاه اندرویدی که به فروش می رساند مقداری را به مایکروسافت به دلیل استفاده از پتنت ها پرداخت کند که این عمل از سوی سامسونگ انجام نشده است. کره ای ها معتقد بودند پس از خریده شدن نوکیا توسط مایکروسافت، نیازی به پرداخت حق پتنت ها به این شرکت ندارند. 

یکی از مقامات سامسونگ که نامش نیز ذکر نشده، ابراز داشته: «تولید تلفن همراه جدید با پلتفرم ویندوز فون به طور کامل بستگی به حل مشکلات قضایی ما با مایکروسافت داشته و اگر رضایت طرفین جلب شود، میتوان امیدوارم بود در چهار ماه پایانی سال جاری شاهد ورود این دسته از تلفن های همراه به سبد محصولات سامسونگ باشیم.»

این منبع همچنین خاطر نشان می شود: « مایکروسافت می داند که سامسونگ دارای قدرت بی چون و چرایی در بازار تلفن های همراه بوده ولی در صورت عرضه این نوع از موبایل ها، رشد فروش ویندوز فون به شدت بیشتر خواهد شد. سامسونگ نیز از این موضوع مطلع بوده و در نهایت هر دو کمپانی در حال تلاش مشترک برای رسیدن به توافق هستند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • .Microsoft.
    .Microsoft. | ۲۲ دی ۱۳۹۳

    از سامسونگ خواهش میکنم که ویندوز فون را خز نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی