ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدهای Google Now خبر از امکان اضافه شدن اعلان های صوتی می دهند

علی رغم همه مزایای اپ Google Now محدودیت هایی نیز در آن وجود دارند که چندان خوشایند و دلچسب نیستند، از جمله وابستگی صرف آن به سرویس های خود گوگل، یا اینکه تنها در زمانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

علی رغم همه مزایای اپ Google Now محدودیت هایی نیز در آن وجود دارند که چندان خوشایند و دلچسب نیستند، از جمله وابستگی صرف آن به سرویس های خود گوگل، یا اینکه تنها در زمانی می توانیم از آن استفاده نماییم که در حال نگاه کردن به نمایشگر تلفن هوشمند خودمان باشیم و برای مثال بهره گیری از آن در هنگامی که مشغول رانندگی هستیم امکان ندارد.

وب سایت اندروید پلیس اخیراً این اپلیکیشن اندرویدی ویژه ی جستجو، و کدهایش را کالبد شکافی کرده و توانسته به اطلاعات جالبی در رابطه با قابلیت های جدید احتمالی آن که شاید در آینده ای نه چندان دور به کاربران عرضه شوند دست یابد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آنچه از جانب سایت مذکور انتشار یافته ظاهراً گوگل در کد هایش قابلیت افزودن اعلان یا نوتیفیکیشن های صوتی را در نظر گرفته است، این بدان معناست که از این به بعد امکان آن وجود خواهد داشت تا در هنگام رانندگی بدون نگاه کردن به موبایل خود اعلان های مثلاً مرتبط به ترافیک را به صورت صوتی بشنوید و از آنها آگاه گردید.

nexus2cee_icons_thumb

همچنین بر مبنای مشاهدات اندروید پلیس نشانه هایی از باز شدن درب های گوگل ناو به روی اپلیکیشن ها و سرویس های شخص ثالث رویت شده است. در این اپ ظاهراً آیکن هایی گنجانده شده که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه های اجتماعی به غیر از گوگل پلاس (مانند فیس بوک، توییتر و...) را فراهم می آورند.

بخشی نیز با عنوان third_party_welcome در میان کدها دیده شده که بر اساس آن احتمال می رود در آینده امکان پست کردن "ناو کارت ها" توسط اپلیکیشن های شخص ثالث فراهم آید.

اگرچه اضافه شدن هیچ یک از امکانات یاد شده به Google Now قطعی نیست ولی بر مبنای تغییراتی که کمپانی مادر در کدهای این اپلیکیشن صورت داده احتمال اضافه شدن هر کدام از آنها تا حد بالایی وجود دارد و لذا باید منتظر ماند و دید در نهایت ساکنین مانتین ویو کدامیک از قابلیت ها را در چه زمانی در اختیار عموم کاربران قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mehran.stark
    mehran.stark | ۲۲ دی ۱۳۹۳

    ؟ google now در دسترس نیست تو ایران .. من که میزنم اینو نشون میده.. چیکار میشه کرد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی