ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید شیائومی خبر از رونمایی پرچمدار جدید آن تا سه روز آینده را می دهد

این روزها شیائومی به شدت زیر ذره بین قرار دارد و بیش از هر زمان دیگر فعالیت هایش مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد. در سال 2014 میلادی فروش اسمارت فون های این کمپانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۱

این روزها شیائومی به شدت زیر ذره بین قرار دارد و بیش از هر زمان دیگر فعالیت هایش مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد.

در سال 2014 میلادی فروش اسمارت فون های این کمپانی بیش از سه برابر شد و حالا مدیران آن اعلام کرده اند که به زودی پرچمدار بعدی خود را رونمایی خواهند کرد. آیا تلفن جدید این کمپانی Mi5 نام دارد؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

احتمالات زیادی در این رابطه مطرح می شود، برخی می گویند که نام این اسمارت فون Mi4S است و آنطور که از برخی شایعات دیگر بر می آید عنوان آن Redmi Note 2 خواهد بود.

در هفته های اخیر تصاویر لو رفته از هر سه مدل یاد شده به بیرون درز کرد و به همین دلیل می توان گفت که تقریبا هر چیزی ممکن است.

در ویدئوی جدیدی که به تازگی از سوی کمپانی تولید کننده این محصول منتشر شده است شیائومی به مخاطبانش یادآور شده که تنها سه روز تا رونمایی از پرچمدار بعدی اش زمان باقی است.

در این ویدئو گفته شده که اسمارت فون آتی مانند کاغذ ...، مانند ناقوس ... بوده و هرچه ... باشد بهتر است. همانطور که می بینید سه جای خالی وجود دارد اما می توان حدس زد که این محصول باریک تر، بزرگ تر و شفاف تر از مدل قبلی است.

چندی پیش تیزری با مضمون این محصول منتشر شد که در آن ذکر شده بود در روز 15 ژانویه (یعنی سه روز دیگر) دو اسمارت فون جدید از سوی شیائومی رونمایی خواهند شد.

با فرض اینکه یکی از آنها Mi است پیش بینی می شود که یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440x2560 برای آن در نظر گرفته شده باشد که تراکم پیکسلی اش احتمالا برابر با 565ppi خواهد بود.

یک چیپست چهار هسته ای 2.7 گیگاهرتزی از نوع اسنپدراگون 805 به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 420 نیز دیگر امکانات این محصول را تشکیل خواهند داد. رم این تلفن هوشمند هم احتمالا  3 گیگابایت خواهد بود.

انتظار می رفت که دوربین اصلی موبایل مورد بحث از نوع 16 مگاپیکسلی باشد اما تصایویر لو رفته ای که ادعا می شود توسط آن گرفته شده حکایت از وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون نیز از طریق یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که همگی بیانگر امکانات یک پرچمدار هستند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/xiaomi-new-flagship.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • فرزین سیف الهی
    فرزین سیف الهی | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    خوبه از نزدیک بشه کیفیت این گوشی رو دید.
    دیجیاتو باید یک بررسی ویدئویی از این گوشی رو بعد از رونمایی اون شرکت انجام بده.

  • Farshad
    Farshad | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    شاید هم منظورش یه چیزی تو مایه های سری نوت باشه و گوشیش همراه با قلم ، و منظور از کاغذ تو تیزر هم کنایه از همین قلم داشتنش باشه ، :)

  • ج
    ج | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    من گوشی شیامی redmi note را از چین به پول ایران به اضافه هزینه گمرک 670تومن خریدم. والان 4 ماهه دارمش، در یک کلام میتونم بگم اگه میخواستم یک گوشی مارک با این امکانات و کیفیت بخرم باید 1100 یا بیشتر پرداخت میکردم.شیامی سپاسگذارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی