ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از نسل جدید ماشین لباس شویی و یخچال LG در ایران

ال جی دیشب طی مراسمی که در تهران برگزار نمود، از سری جدید یخچال و ماشین لباس شویی خود پرده برداری کرد. در این مراسم که به میزبانی گلدیران در هتل آزادی برگزار شد، ورود یخچال ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۷

ال جی دیشب طی مراسمی که در تهران برگزار نمود، از سری جدید یخچال و ماشین لباس شویی خود پرده برداری کرد. در این مراسم که به میزبانی گلدیران در هتل آزادی برگزار شد، ورود یخچال Next و ماشین لباس شویی Titan به بازار ایران به صورت رسمی اعلام شد.

حسین تنهایی، قائم مقام گلدیران، در حاشیه این مراسم خبر از گسترش تولیدات ال جی در ایران داد. به گفته تنهایی، هم اکنون علاوه بر تلویزیون، تولید جارو برقی و مایکرویو های ال‌جی نیز در کارخانه جات گلدیران جریان دارد.

قائم مقام گلدیران افزایش تولیدات در داخل کشور را یکی از فواید تحریم ها دانست و اظهار امیدواری کرد که روزی محصولات ساخت ایران ال جی به کشورهای همسایه نیز ارائه شود.

IMG_8080-w600

در حاشیه این مراسم همچنین آقای کیم، مدیر بخش لوازم خانگی ال جی، اعلام کرد که این شرکت با مؤسسات تولید فیلم ایرانی مشغول مذاکره است تا محتوای 4K اختصاصی را به تولید رساند. او همچنین اضافه کرد که شرکت متبوعش جهت رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان، فیلم های خارجی 4K را نیز با مجوز وزارت ارشاد وارد ایران کرده است.

کیم علاوه بر این موضوع، اشاره ای نیز به تکنولوژی Twin Wash System داشت و اعلام کرد این تکنولوژی نوپا، که هفته پیش برای اولین بار در لاس وگاس معرفی شد، ممکن است در ایران نیز عرضه شود. او تاکید کرد که نیاز این امر، سنجش نیاز کاربران ایرانی است.

در ادامه مطلب می توانید بیشتر با قابلیت های یخچال Next و ماشین لباس شویی Titan آشنا شوید.

یخچال NEXT

IMG_8126-w600

دسترسی آسان و سریع با Door-in-Door

شما با داشتن این یخچال می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود ال‌جی Door-in- Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می رسد. بدین ترتیب خروج هوای سرد تا 3/47% کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

فضای بزرگ قفسات نکست، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را بر حسب نیاز خود بچینند. آن‌ها می‌توانند ارتفاع طبقات آن را بر اساس آنچه می خواهند در یخچال بگذارند، تغییر دهند. این یخچال همچنین مجهز به یک "مینی بار" کوچک است که مصرف‌کننده می‌تواندآن را بیرون کشیده، ظرف مورد نیازش را روی سطح صاف آن قرار دهد و در حالی که کنار یخچال ایستاده، نوشیدنی خود را داخل فنجان یا لیوان بریزد و دیگر زحمت حمل بطری‌های سنگین را به خودش ندهد.

بهترین نوع چیدمان با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند سیستم ذخیره سازی هوشمند، چیدمان مواد غذایی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. یخ‌ساز باریکی که در داخل درب اصلی تعبیه شده، فضای کمتری از یخچال را به خود اختصاص و فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و این به معنی سازمان‌دهی آسان‌تر یخچال و دسترسی آسان‌تر به محتویات داخل‌اش است.

IMG_8121-w600

در این مدل جدید یخچال‌های ال جی، یخ‌ساز از طبقه بالایی یخچال به در سمت چپ منتقل و بدین ترتیب فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی و آشامیدنی فراهم شده است. با این طراحی ویژه فضای جدید و بیشتری را در قسمت پایین یخچال به وجود می‌آورد که می‌تواند برای ذخیره کردن تخم مرغ و مواد غذایی کم‌حجم مثل پنیر یا ژامبون مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم ذخیره سازی هوشمند با وجود "قفسه تاشو"، فضای بیشتری را برای قراردادن بطری‌های بلند و ظروف سوپ‌خوری بزرگ ایجاد می‌کند. این سیستم هوشمند تنها منحصر به فضای یخچال نیست. در قسمت فریزر نیز با افزایش تعداد کشو ها و طراحی آنها به صورتی که به آسانی باز و بسته شوند و قابلیت تحمل وزن اجسام سنگین را داشته باشند، فضای بیشتری فراهم می شود.

IMG_8123-w600

کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی که دارای ضمانت ده ساله است، ذخیره انرژی را تا 32% افزایش، سر و صدای ناشی از موتور را تا 25% کاهش می‌دهد و به تازه ماندن مواد غذایی در دمای مطلوب کمک می‌کند. به کمک حرکت خطی پیستون این کمپرسور، از اصطکاک داخلی کاسته شده و بدین ترتیب عمر دستگاه بیشتر می‌شود.

سیستم تهویه پیشرفته +Fresh Hygiene

سیستم تصفیه هوای پیشرفته یخچال نکست، با استفاده از فیلترهای چند لایه و یک فن جداگانه به استریلیزه کردن و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، کپک و بوی فضای داخلی یخچال کمک می‌کند. این سیستم تهویه پیشرفته ال‌جی دارای 5 مرحله بوزدایى بسیار کارامدی است.

دولایه فوتوکالیست و لامپ فرابنفش، تا 99.9% باکتری ها را از بین می برند. این در حالی است دو لایه فیلتر بوزدای کربنی تعبیه شده در داخل این یخچال، بوهای اسیدی و قلیایی ناشی از سبزی و ماهی فاسد را هم کاهش می‌دهد. فیلترهای به کار رفته در سیستم +Fresh Hygiene طول عمر بالایی دارند و تا زمان زیادی نیازی به تعویض آنها نیست و این بدین معناست که نکست، آسایش و هزینه کمتری برای مشتری به همراه دارد.

آب سرد کن یخچال که روی در اصلی قرار گرفته، آبی خنک و گوارا تولید می‌کند و طراحی آن به گونه‌ای است که معادل 10 لیتر فضای بیشتر را برای ذخیره مواد غذایی فراهم می سازد. همچنین، دستگیره افقی براق این آب سرد کن، جدیدترین یخچال ال‌جی را زیباتر و لوکس‌تر نشان می‌دهد.

 

 ماشین لباس شویی Titan

IMG_8114-w600

فناوری« TurboWash» شرکت ال‌جی

فناوری بی‌نظیر « TurboWash» شرکت ال‌جی، ویژگی Jet Spray را برای کاهش مؤثر زمان، بهبود شستشو و ذخیره انرژی به کار گرفته است. ترکیب اسپری مستقیم آب به لباس‌ها (در زمان حدود 120 ثانیه) با عملکرد شستشو و آبکشی بی نظیر ناشی از فناوری «6 Motion Direct Drive»، ویژگی «TurboWash» را قادر می‌سازد تا در زمانی کم، بیشترین کارائی را داشته باشد.

با این نوآوری‌های شرکت ال‌جی، برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشوئی نظیر، Cotton، Cotton Large، Mix و Easy Care از لحظه آغاز تا پایان تنها 59 دقیقه طول می‌کشند. زمانی که دستگاه بر روی TurboWash™ تنظیم می‌شود، ماشین لباسشوئی‌های درب از جلوی ال‌جی، مصرف انرژی را تا 15 درصد کاهش می‌دهند و در مصرف آب تا 40 درصد صرفه جویی می‌شود. بنابراین، مصرف‌کنندگان می‌توانند لباس‌هایشان را سریعتر بشویند و قبض آب و برق با هزینه کمتری داشته باشند.

IMG_8120-w600

فناوری 6 Motion Direct Drive ال جی

با استفاده از ترکیب شش حرکت شستشوی متفاوت، سیستم «6 Motion Direct Drive» کمک می‌کند تا برنامه های شستشوی مختلفی متناسب با گستره وسیعی از پارچه‌ها وجود داشته باشد. این سیستم هوشمند همچنین باعث می‌شود تا لباس آسیب نبیند و چروک کمتری داشته باشد. به لطف موتور Inverter Direct Drive ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، دارای قابلیت اطمینان بالا و بسیار کم ‌صدا هستند. شرکت ال‌جی زمان کارکرد این موتور را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

فناوری «TrueSteam» ال‌جی

آخرین ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، از فناوری «TrueSteam» بهره می‌برند که در ویژگی‌های «Steam Refresh»، «Allergy Care» و «Steam Softener» کاربرد دارد. ویژگی «Steam Refresh» با استفاده از بخار به جای آب، لکه‌ها و بوهای نامطبوع را در 20 دقیقه از بین می‌برد و یک شستشوی عمیق را ممکن می سازد. فناوری «TrueSteam» همچنین برای از بین بردن آلرژی، موجودات موذی و مواد شوینده باقی‌مانده در لباس که همه آنها عامل ایجاد ناراحتی‌های پوستی و تنفسی هستند، مؤثر است. برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، ویژگی «Steam Softener» جایگزینی سالم و مؤثر برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.

IMG_8119-w600

کاربری هوشمند

قابلیت NFC ب اتصال و تبادل داده سریع را بین گوشی تلفن همراه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ممکن می‌کند. با استفاده از فناوری تگینگ NFC، کاربر می‌تواند جدیدترین برنامه‌های شستشو نظیر Wool، Baby Care و Cold Wash را از اینترنت دانلود کنند. به علاوه، فناوری NFC می‌تواند در ویژگی «Smart Diagnosis™» جهت عیب‌یابی کارا و سریع قبل از اینکه مشکلی کوچک به دردسری بزرگ تبدیل شود، مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • keyvan
    keyvan | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    البته خدمات بعد از فروشش خیلی مزخرفه و محصولاتش فقط یک بار مصرف تا زمانی که سالم هست و کار میکنه

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • REVOLTED
    REVOLTED | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    ما تو ایران یخچالهایی داریم که به شکل روبات در میان پامیشن هرچی تو اشپزخونستو توی خودشون جا میدن (اشاره به تبلیغ تلویزیون :D ). حالا این ال جی چه حرفی واسه گفتن داره؟ خدایی از نظر تکنولوژی به ما میرسه؟ :))))))))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی