ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دو تلفن هوشمند لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ را معرفی کرد

مایکروسافت لحظاتی پیش و درست چند روزی پس از اینکه گفته می شد این شرکت تلفن های هوشمند جدیدی را در برزیل به منظور کسب مجوزهای لازم به سازمان های مربوطه ارائه کرده است دست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۵

مایکروسافت لحظاتی پیش و درست چند روزی پس از اینکه گفته می شد این شرکت تلفن های هوشمند جدیدی را در برزیل به منظور کسب مجوزهای لازم به سازمان های مربوطه ارائه کرده است دست به معرفی دو موبایل تازه با عناوین لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ زد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لومیا ۴۳۵ (تصویر بالا) دارای نمایشگری چهار اینچی با رزلوشن WVGA بوده و به یک چیپست دو هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ (با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز) به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده است.

از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA، هشت گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از درگاه میکرو SD، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۲ و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. لومیا ۴۳۵ تحت به روز رسانی لومیا دنیم و در چهار رنگ سبز روشن، نارنجی روشن، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت این محصول را در دونسخه تک و دو سیم کارته از ماه فوریه در اروپا، هند، خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه ارائه خواهد نمود و برای آن قیمتی ۸۰ دلاری را در نظر گرفته است.

lumia-532_story

دیگر موبایل معرفی شده یعنی لومیا ۵۳۲ نیز مجدداً در رده ی اقتصادی قرار می گیرد اما از نظر سخت افزاری نسبت به لومیا ۴۳۵ قدری قوی تر به حساب می آید. تلفن هوشمند مورد بحث از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ بهره برده و دارای نمایشگر ۴ اینچی از نوع LCD با رزلوشن ۸۴۰ در ۴۸۰ پیکسل (WVGA) است.

دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی، دوربین جلویی VGA،‌ هشت گیگابایت حافظه ی داخلی، یک گیگابایت حافظه ی رم، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۲، درگاه حافظه میکرو اس دی و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری نیز از سایر مشخصه های این محصول به حساب می آیند.

لومیا ۵۳۲ در رنگ های سبز روشن، نارنجی روشن، سفید، مشکی و در دو نسخه ی تک و دو سیم کارت ارائه می گردد. مایکروسافت برای آن قیمتی ۹۳ دلاری را در نظر گرفته و در بازه ی زمانی و مناطقی مشابه لومیا ۴۳۵ عرضه اش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (59 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی