ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه آزمایشی سرویس ثبت دامنه گوگل در آمریکا آغاز به کار کرد

سرانجام یک سال پس از معرفی سرویس ثبت دامین توسط گوگل، google domains فقط برای آمریکا و با دسترسی از طریق دعوتنامه در اختیار عموم قرار گرفته است. این سرویس دارای یک داشبورد برای کمک به ...

سامه گل زاده
نوشته شده توسط سامه گل زاده | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سرانجام یک سال پس از معرفی سرویس ثبت دامین توسط گوگل، google domains فقط برای آمریکا و با دسترسی از طریق دعوتنامه در اختیار عموم قرار گرفته است.

این سرویس دارای یک داشبورد برای کمک به کاربران جهت نگهداری و پشتیبانی از آدرس های اینترنتی شان است. به علاوه امکان یکپارچه کردن پست های بلاگ شرکت با دامین ثبت شده توسط بلاگر در این دامین ها گنجانده شده است. همچنین این سرویس، دسترسی به قالب های متنوع و ابزارهای مقایسه قیمت برای خرید قالب سایت به کمک Shopify ،Squarespace ،Wix و weebly را نیز فراهم می کند. برای سایر توسعه دهندگان وب مانند وردپرس تنظیمات باید به صورت دستی انجام گیرند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

با google domains می توانید از طریق سرویس اقدام به خرید و فروش دامنه ها کنید. برای هر دامنه تا ۱۰۰ آدرس ایمیل در نظر گرفته شده. همچنین امکان نگه داری محرمانه از اطلاعات ثبت شده بدون هزینه اضافی نیز وجود دارد. به علاوه استفاده از DNS گوگل امکان بارگذاری سریع سایت را نیز ممکن می کند.

گوگل می گوید به طور مرتب دامین های سطح بالای عام و جدید (gTLDs) را به این سرویسش اضافه می کند. گزینه های موجود شامل coffee ،.us ،.academy ،.company و ninja. هستند. لیست کامل دامین ها را می توانید اینجا ببینید. پشتیبابی بین المللی از این دامین ها توسط گوگل هنوز فراهم نشده است اما اگر بخواهید می توانید برای آگاه شدن از زمان دسترسی به آن توسط گوگل در کشور خود ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد علی
    محمد علی | ۴ تیر ۱۳۹۴

    دستت درد نکنه R.L.Stine من می خواستم فردا گوشی بخرم
    نظرمو عوض کردی یه شیش ماه دیگه صبر می کنم آخه این شبکه ها
    که هر روز نمیاد هر 10 سال یه بار یه شبکه جدید می سازن حیفه
    استفاده نکنیم

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی