ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون 6S دارای دوربین دوگانه و سنسور فشار سنج سه بعدی خواهد بود؟

در حالی که آیفون های 6 و 6 پلاس به نقطه ی بالایی از فروش دست یافته اند، اپل به سختی در حال آماده سازی آیفون بعدی خود است. به نظر نمی رسد طراحی سری جدید این تلفن های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

در حالی که آیفون های 6 و 6 پلاس به نقطه ی بالایی از فروش دست یافته اند، اپل به سختی در حال آماده سازی آیفون بعدی خود است. به نظر نمی رسد طراحی سری جدید این تلفن های هوشمند دست خوش تغییر زیادی شود و به همین دلیل و طبق سنت چند ساله ی اپل، ممکن است با نام 6S رو به رو شویم یا شاید هم این کمپانی به فکر استفاده از عدد 7 برای محصول جدیدش باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نقل از منابع تایوانی، آیفون های جدید شرکت اپل مجهز به دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال بوده و در کنار این موارد از یک سنسور فشارسنج سه بعدی نیز بهره خواهند برد. کاربرد این سنسور به احتمال زیاد رابطه مستقیمی با ساعت اپل و تکنولوژی Force Touch خواهد داشت.

در مورد Force Touch لازم به توضیح است که در صفحه نمایش های رتینا الکترودهایی قرار گرفته که وظیفه تشخیص میزان فشار به عمل آمده از سوی انگشت کاربر را بر عهده دارند و با تشخیص تفاوت یک لمس کوتاه یا بلند مدت نمایشگر دسترسی به منو ها و کنترل های مختلف را فراهم می آورند. فورس تاچ، از زمان عرضه ی مالتی تاچ، بهترین فناوری لمسی محسوب می شود.

این منابع می گویند جدا از دوربین دوگانه و زوم اپتیکال، گشودگی دهانه لنز این قطعه نیز ارتقا یافته است که این امر منجر به ورود نور بیشتر و از همین رو، ثبت تصاویری با کیفیت تری خواهد شد.

در خصوص مشخصات سخت افزاری هم تامین کنندگان قطعات خبر داده اند که اندازه صفحه نمایش آیفون های امسال همانند سال گذشته و در دو اندازه ی 4.7 و 5.5 اینچی بوده و بعید به نظر می رسد اپل در فکر ساخت تلفنی با اندازه ی 4 اینچ باشد.

سال گذشته مقدار ظرفیت 32 گیگابایت از بین تلفن های همراه این کمپانی حذف شده بود که گویا امسال این مقدار ظرفیت به آیفون ها بازگشته و نوبت به حذف ظرفیت 16 گیگابایتی رسیده است.

پس از ارائه آیفون های 6 و 6 پلاس در سال گذشته، افراد بسیاری به آرزوی خود که داشتن صفحه نمایشی بزرگ تر بود رسیدند و آن را با قیمتی بالا خریداری نمودند. حال به نظر شما داشتن قابلیت هایی نظیر دوربین دوگانه یا تکنولوژی Force Touch به اندازه کافی جذاب خواهند بود تا این کاربران را به خرید آیفون های جدیدتر ترغیب نمایند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • kasra_shi
    kasra_shi | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    واقعا خيلي زشته
    اقا دوست نداري؟؟؟ نميخاي؟؟؟ خوب نخواه،چرا اينجوري حمله ميكنين
    من ايفون خريدم هيچيشم نيست خليليم خوبه،من دوست داشتم كه خريدم.
    بعدشم اشاره كنم كه دوربين هاي سامسونگ هم از بدنه زده بيرون ولي چون بدنه شيب داره دورش احساس نميشه
    تا حالا دقت كردين ؟؟؟

  • masoud_bigs
    masoud_bigs | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    بنده خدا هرچی آرزو درباره ایفون بعدی داشته رو تو خیالاتش بهم وصل کرده.
    جانا سخن از زبان ما میگویی!

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    دوربین دوگانه نوید از فیلمبرداری 3D داره ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی