ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی تخت گاز می رود: Mi Note Pro نیز معرفی شد

شیائومی روز به روز به حریفی خطرناک تر برای شرکت های با سابقه موبایل تبدیل می شود. در حالی که دقایقی پیش این سازنده چینی از محصول جدیدش با نام Mi Note پرده برداری کرد، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۷

شیائومی روز به روز به حریفی خطرناک تر برای شرکت های با سابقه موبایل تبدیل می شود. در حالی که دقایقی پیش این سازنده چینی از محصول جدیدش با نام Mi Note پرده برداری کرد، اکنون Mi Note Pro نیز در کنفرانس شیائومی به حاضرین معرفی شده است.

Mi Note Pro از لحاظ سخت افزاری یک غول به تمام معنا است. این دستگاه نمایشگری ۵.۷ اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن 2K یا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ به نمایش در می آورد. این صفحه نمایش در هر اینچ خود ۵۱۵ پیکسل را نیز جای داده است.

شیائومی در دل این دستگاه از پردازنده Snapdragon 810 با معماری ۶۴ بیتی بهره برده است. در کنار ۸ هسته موجود در این پردازنده، سازنده چینی از رمی ۴ گیگابایتی نیز استفاده کرده است. پردازش گرافیکی توسط Adreno 430 صورت می پذیرد و حافظه داخلی نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه مشابه با Mi Note است که از جمله آن ها می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. نرم افزار دستگاه اندروید ۴.۴.۴ است و بر روی آن نیز رابط کاربری مخصوص شیائومی، موسوم به MIUI 6، نصب شده است.

Mi Note Pro قرار است با قیمت ۵۳۰ دلار وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (59 مورد)
  • mishop
    mishop | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    با سلام

    دوستان تعدادی گوشی mi note pro با پشتیبانی فارسی بصورت فابریک کارخانه برای فروش موجود است . لطفا از لینک زیر بازدید نمایید:

    www.esam.ir/961046

  • mishop
    mishop | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    دو عدد برای فروش موجود است

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی