ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانه دوران کودکی استیو جابز دوباره در مقابل دوربین های فیلم برداری قرار می گیرد

منزل دوران کودکی استیو جابر در لوس آلتوس -که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک محل تاریخی ثبت شد- بار دیگر میهمان دوربین های فیلم برداری خواهد بود. به گزارش CNET،‌ گروه فیلم سازی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

منزل دوران کودکی استیو جابر در لوس آلتوس -که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک محل تاریخی ثبت شد- بار دیگر میهمان دوربین های فیلم برداری خواهد بود. به گزارش CNET،‌ گروه فیلم سازی از روز گذشته در حال آماده سازی محل مذکور برای تصویر برداری از جدیدترین فیلم مربوط به موسس شرکت اپل هستند.

این منزل به همراه گاراژ‌ معروفش نقشی بزرگ در شکل گیری اپل داشت که در سال ۲۰۱۳ نیز به طور خلاصه وار،‌ آن را در فیلم «Jobs» مشاهده کردیم. برخی دکوراسیون داخلی مربوط به آن زمان، مانند پوستر قهوه ساز Braun و تصویری از خواننده سبک فولک، باب دیلن نیز برای فیلم برداری در این گاراژ نصب گشته اند.

لازم به ذکر است که ساخته ی قبلی،‌ به هیچ وجه نظر مثبت منتقدان حوزه سینما را به دنبال نداشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نویسنده ی اثر جدید Aaron Sorkin بوده که متن به کار رفته در نمایش نامه خود را از کتاب بیوگرافی رسمی استیو جابز به نویسندگی Walter Isaacson استخراج کرده است. طبق خبرهای رسیده، کمپانی سازنده این اثر سینمایی سخت در حال یافتن افرادی بوده که بتوانند نقش مهندسین، کارآموزها، و افراد حاضر در لوکیشن های مختلف را بازی کرده و از طرفی حال و هوای دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را هم زنده کنند.

این پروژه با موانع و مشکلات بسیاری نیز مواجه شده است. از دست به دست شدن فیلم نامه (سونی به یونیورسال) گرفته تا پیدا کردن شخصی که بتواند نقش جابز را به بهترین نحوه بازی کند.

حال گویا مشکلات یک به یک از سر راه برداشته شده و بازیگر موفقی مانند «مایکل فاسبندر» در نقش جابز ایفای نقش خواهد کرد، کارگردانی این اثر نیز به عهده دنی بویل (کارگردان میلیونر زاغه نشین) گذاشته شده است.

فیلم قبلی از «اشتون کوچر» در نقش جابز و «جاش گاد» در نقش استیو وزنیاک بهره برده بود. به نقل از نویسنده اثر جدید،‌ آقای Sorkin، داستان این فیلم بیشتر حول محور سه محصول (اولین مک،‌ نکست کیوب و آیپاد) خواهد چرخید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Mohammad ch
    Mohammad ch | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    استیو جابز خیلی آدم بزرگی بود
    با استفاده از دایره تحریف واقعیت غیرممکن ترین کار هارو در کمترین زمان ممکن انجام میداد
    امیدوارم یه فیلم خوب از زندگیش تهیه کنند

  • knight_bivatan
    knight_bivatan | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    باید مک کانهی بازی کنه وزن کم کنه اسکار بگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی