ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سیانوژن مد ۱۲ هم اکنون از Theme Engine نیز پشتیبانی به عمل می آورد

کاربران مشتاق به عرضه نسخه مخصوص اندروید آبنبات چوبی سیانوژن (CyanogenMod 12)، قطعا دلتنگ یکی از کاربردی ترین ویژگی های این توزیع اندروید شده بودند: Theme Engine مخصوص سیانوژن مد. این ویژگی، امکان اضافه کردن تم های ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

کاربران مشتاق به عرضه نسخه مخصوص اندروید آبنبات چوبی سیانوژن (CyanogenMod 12)، قطعا دلتنگ یکی از کاربردی ترین ویژگی های این توزیع اندروید شده بودند: Theme Engine مخصوص سیانوژن مد.

این ویژگی، امکان اضافه کردن تم های مختلف به Firmware و تغییر رابط کاربری سیستم عامل را امکان پذیر می سازد. آخرین باری که Theme Engine را در CyanogenMod 11، -که بر پایه اندروید کیت کت بنا شده بود،- مشاهده کردیم. و سرانجام نسخه ۱۲ این توزیع نیز، به جمع نسخه های عرضه شده پیوسته است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو باشید.

خوشبختانه، برخی از تم های ساخته شده برای نسخه ۱۱ با ورژن ۱۲ نیز سازگار هستند اما بسیاری از آنها نیز، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، رابطه خوبی با این توزیع ندارند. لازم به ذکر است که بسیاری از این تم ها که ظاهری مسحور کننده به نسخه پیشین اندروید می بخشیدند، اکنون با وجود لالی پاپ و متریال دیزاین، جذابیت قدیم خود را از دست داده اند.

device-2015-01-15-161051-w600

برخی از تم های قدیمی نیز به علت مشکلات نرم افزاری، با سیانوژن ۱۲ سازگاری ندارند. پشتیبانی از تم هایی که از موتور T-Mobile استفاده می کنند نیز متوقف شده است.

در نتیجه، توسعه دهندگان پوسته برای این سیستم عامل، باید این نکته را مورد توجه قرار دهند امکان سازگاری تم ها با هر دو نسخه، به صورت همزمان، وجود ندارد و دلیل آن نیز، عدم هماهنگی فیرمور ورژن پیشین با تصاویر وکتور فعلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • MoHaMaD
    MoHaMaD | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    اینجا چت باکسه ؟
    بیش از پنجاه تا تم نصب کردم هیچکدوم جواب نداد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی