ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای لبخند آبی آسمان، هوای شهرمو دارم

روز هوای پاک عاملی برای حمایت دو شرکت ایرانی از سلامت محیط زیست شده و مسئولیت های اجتماعی برندهای ملی، شرکت های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر آن داشته تا به حمایت ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

روز هوای پاک عاملی برای حمایت دو شرکت ایرانی از سلامت محیط زیست شده و مسئولیت های اجتماعی برندهای ملی، شرکت های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر آن داشته تا به حمایت از امور خیرخواهانه بپردازند.

همراه اول با اجرای کمپین «من یک همراه اولی ام، هوای شهرمو دارم» و دیجی کالا با ارائه طرح «هوای پاک، لبخند آبی آسمان» به استقبال روز هوای پاک رفته و خواهان استفاده کمتر از وسایل حمل و نقل شخصی در سطح شهرهای کشور شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

همراه اول و سازمان محیط زیست در یک کمپین مشترک، هم میهنان را به تلاش برای کاهش آلودگی هوا و رسیدن به هوایی پاک دعوت کرده اند. در این طرح از مردم خواسته شده تا در 29 دی (روز هوای پاک) جهت کاهش آلودگی هوای شهرهای کشور از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

در این راستا، همراه اول از تمام مردم ایران به ویژه مشترکان خود دعوت کرده تا در روز دوشنبه 29 دی از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از خود و همراهانشان در این حرکت عکس یا فیلم گرفته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

علاقه مندان می توانند تصاویر و ویدئو های خود را از 29 دی تا 6 بهمن به ترتیب به آدرس های lenzor.com/havayepak و aparat.com/havayepak ارسال نمایند تا از هدایای این شرکت بهره مند گردند.

همچنین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در راستای بزرگداشت روز ملی هوای پاک و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست میان اقشار جامعه با شعار «هوای پاک، لبخند آسمان آبی» به مدت یک هفته طرح تحویل رایگان را اجرا می کند.

طرح مذکور از 27 دی تا 3 بهمن برای تمامی خریدهای سایت دیجی کالا و در تمام نقاط ایران برگزار شده و قصد دارد مردم را به کاهش سفرهای درون شهری در زمان خرید تشویق کند.

شما علاقه مندان فناوری می توانید با مشارکت در این دو طرح به حمایت از هوای پاک و آسمان آبی بپردازید. فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله تکنولوژی های دوست دار محیط زیست در دنیا به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی