ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند One M9 از HTC، اول ماه مارس و به همراه یک ساعت هوشمند معرفی خواهد شد [شایعه]

بسیاری افراد بر اساس پوسترها و تیزرهایی که HTC منتشر کرده معتقد هستند که این کمپانی قصد دارد تا در روز اول ماه مارس و طی نشست خبریش در کنفرانس جهانی موبایل، دست به معرفی تلفن هوشمند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

بسیاری افراد بر اساس پوسترها و تیزرهایی که HTC منتشر کرده معتقد هستند که این کمپانی قصد دارد تا در روز اول ماه مارس و طی نشست خبریش در کنفرانس جهانی موبایل، دست به معرفی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش بزند و حالا بلومبرگ در مورد مشخصات فنی و زمان عرضه ی این محصول اطلاعات بیشتری را به دست آورده و آنها را با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است.

این خبرگزاری در گزارشی آورده فعلا از پرچمدار آتی تایوانی ها با اسم رمز M9 یاد می شود و از نظر طراحی ظاهری تا حد زیادی شبیه مدل پیشین یعنی M8 بوده و در همان رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای نیز ارائه خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آنچه بلومبرگ ذکر کرده است M9 به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده که البته این رقم و اطلاعات به معنی کنار رفتن کامل کانسپت اولتراپیکسل به حساب نمی آید. دوربین جلویی موبایل مورد بحث کماکان از پیکسل هایی بزرگتر از حد معمول بهره مند خواهد بود، تا بتوان توسط آن در شرایطی که نور مناسب نیست نیز سلفی های مطلوب گرفت.

پرچمدار بعدی HTC به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ محصول کوالکام مجهز گشته و تکنولوژی صوتی دالبی ۵.۱ را نیز به همراه خواهد داشت و رابط کاربری Sense 7 نیز از دیگر مشخصه هایش محسوب می گردد.

اگرچه جزئیات فنی انتشار یافته در مورد M9 بسیار اندک هستند و برای مشخص شدن باقی ماجرا باید تا شروع ماه مارس (۱۰ اسفند) منتظر بمانیم ولی بلومبرگ در ادامه ی خبرش آورده که موبایل یاد شده به اپلیلکیشن سلامتی Under Armour هم مجهز شده است.

Under Armour برندی است که در زمینه ی تولید ابزارهای و لباس های ورزشی فعالیت دارد و در جریان CES 2015 کمپانی HTC خبر از شراکت و همراهی با آنها در زمینه ی تولید محصولات مشترک را داد که این امر می تواند سبب شود تا در آینده ای نزدیک شاهد ارائه ی گجت های سلامتی مشترک این دو شرکت نیز باشیم.

همچنین شایعات حکایت از این دارد که HTC قصد دارد تا در کنار M9‌ یک ساعت هوشمند را نیز رونمایی کند، باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان کدامیک از این احتمالات به واقعیت می پیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    پس ميشه گفت یه رقیب جدی برا z3.s6. G4.note 5 خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی