ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قصد عرضه یک قلم دیجیتالی به همراه آیپد ۱۲.۹ اینچی اش را دارد

Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی KGI، طی گزارشی اعلام کرده است که بنا به اطلاعات دریافتی او، اپل قصد دارد برای آیپد ۱۲.۹ اینچی خود که از آن با عنوان آیپد پرو ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی KGI، طی گزارشی اعلام کرده است که بنا به اطلاعات دریافتی او، اپل قصد دارد برای آیپد ۱۲.۹ اینچی خود که از آن با عنوان آیپد پرو و همینطور آیپد ایر پلاس یاد می شود یک قلم دیجیتالی نیز ارائه نماید.

با توجه به تغییر اندازه نمایشگر تبلت این کمپانی در نسخه ی مورد بحث و عرضه ی آن در ابعاد بزرگتر ارائه یک قلم به منظور برطرف کردن نیاز کاربران در سطوح شرکتی و افراد خلاق تر کاملاً منطقی به نظر می آید و Kuo باور دارد کوپرتینویی ها به جد در تلاش هستند تا برای این مسئله پاسخی در خور توجه و مناسب را فراهم آورند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Kuo همچنین اشاره داشته که احتمالاً اپل قلم دیجیتالی مورد بحث را به صورت جداگانه و گزینه ای انتخابی برای کاربرانش ارائه خواهد کرد و از آنجایی که ممکن است این محصول قیمتی قابل توجه داشته باشد عرضه ی آن به همراه تبلت جدید می تواند باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت پایه ی گجت مورد بحث گردد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب این متخصص امنیتی، به نظر می رسد انرژی مورد نیاز قلم اپل از طریق پورت لایتنینگ تامین خواهد شد. گفته می شود به کارگیری هر نوع شیوه شارژ بی سیم می توانسته قیمت ابزار یاد شده را به شکل نامعقولی افزایش دهد و چالش های جدی در زمینه طراحی پدید آورد. از همین رو برای شارژ آن، شیوه ی پیش تر ذکر شده اتخاذ گشته است.

پیش بینی می شود مدل اولیه از قلم دیجیتالی اپل به ژیروسکوپ و شتاب سنج مجهز شده باشد و در مدل های آتی از تکنولوژی دست خط سه بعدی (3D handwriting) که به کاربران اجازه می دهد بر روی سطوح مختلف و حتی در هوا اقدام به نوشتن متون و ترسیم شکل های مورد نظر خود نمایند نیز پشتیبانی به عمل آید.

Kuo گفته است کمپانی ساکن کوپرتینو احتمالاً قلم دیجیتالی خود را در سه ماهه  ی دوم و یا سوم سال جاری رونمایی خواهد کرد و تا کنون پتنت های مختلف و مرتبطی را در ارتباط با آن به ثبت رسانده که اخبار برخی از آنها نیز اخیراً به بیرون درز پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی