ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساخت تنظیم کننده اشتها برای آنها که خواستار کاهش وزن هستند

در نظر بسیاری، بزرگ ترین چالش در رسیدن به وزن ایده آل نه تغییر رژیم غذایی است و نه ورزش بیشتر، بلکه نکته کلیدی مقاومت در برابر گرسنگی بعد از صرف غذاست. خبر خوش برای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

در نظر بسیاری، بزرگ ترین چالش در رسیدن به وزن ایده آل نه تغییر رژیم غذایی است و نه ورزش بیشتر، بلکه نکته کلیدی مقاومت در برابر گرسنگی بعد از صرف غذاست.

خبر خوش برای این گروه از آن افراد آنکه، اخیرا سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا نوعی دستگاه کنترل اشتها را تأیید کرده که در نوع خود اولین است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دستگاه که Maestro Rechargeable System نام دارد محصول شرکتی به نام EnteroMedics است و در واقع نقش نوعی تنظیم کننده برای معده را ایفا می کند.

وسیله مورد بحث درست زیر شکم قرار می گیرد و دو وظیفه مشخص را بر عهده دارد: نخست آنکه سیگنال های گرسنگی را مسدود کرده و دیگر اینکه علائمی دال بر سیری فرد برای مغز ارسال می کند. لازم به ذکر است که به طور نظری انسان زمانی موفق به کاهش وزن می شود که درک بهتری از زمان مناسب برای تناول کردن غذا داشته باشد.

اما بیش از اندازه برای خرید این دستگاه شتاب نکنید چراکه همچنان تیمی از پژوهشگران مشغول بررسی نحوه عملکرد این دستگاه هستند. از طرفی، افرادی که در آزمایشات از Maestro استفاده کرده بودند تنها 8.5 درصد بیشتر از آنهایی وزن کم کرده بودند که دستگاه های توخالی به بدنشان متصل شده بود.

علاوه بر این، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا از شرکت سازنده این محصول خواسته است تا آن را در یک بازه زمانی 5 ساله مورد بررسی و مطالعه قرار دهد تا مشخص شود که آیا در دراز مدت نیز دستگاه از اثربخشی لازم برخودارد است یا خیر.

علاقمندان به استفاده از این وسیله باید در نظر داشته باشند که Maestro تحت پوشش بیمه ای قرار ندارد و باید هزینه خرید و عمل جراحی برای کار گذاری آن را خودشان متقبل شوند.

در هر صورت روشن است که اگر دستگاه مورد بحث همان کاری را انجام دهد که شرکت سازنده وعده اش را داده، در نهایت می تواند جان بسیاری از افرادی که مشکل وزنشان از کنترل خارج گشته، نجات دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Emiliano
    Emiliano | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    W=Mg


    -----------------------------------
    فرشاد کاکا ما دیگه میترسیم پاسخ کامنت بدیم یکی حرف در بیاوره.اگه میبینی پاسخ نمیدم

    • فرشاد
      فرشاد | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      تو پست تبیلغات سونی منتظر پاسخ بودم ولی دیگه دیگه
      __
      البته دوستان کمی سخت گیری می کنند تو تمام سایت ... .کمتر از 50 در صد کامنت ها به پست مربوطه

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    داش دیوان کجایی دلم یه زره شده واست یا باست ترول :-(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی