ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S6 فاقد بدنه یکپارچه فلزی خواهد بود [شایعه]

تا به امروز شاهد شایعات بسیاری در رابطه با تلاش های سامسونگ جهت دگرگون کردن طراحی پرچمدار بعدیش یعنی گلکسی S6 بودیم، که در صدر آنها سخن از برنامه ای با اسم رمز پروژه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

تا به امروز شاهد شایعات بسیاری در رابطه با تلاش های سامسونگ جهت دگرگون کردن طراحی پرچمدار بعدیش یعنی گلکسی S6 بودیم، که در صدر آنها سخن از برنامه ای با اسم رمز پروژه ی صفر به میان آمده بود.

اما حالا و با وجود اینکه بسیاری از اخبار و شایعات دلالت بر این داشتند که پرچمدار مورد بحث برای اولین بار با لباسی تمام فلزی در مقابل انظار عموم ظاهر خواهد شد، منابعی نزدیک به کمپانی کره ای خبر داده اند که سامسونگ مسیری متفاوت از پیش بینی ها را در طراحی گلکسی S6 و نسخه ی دیگری از آن که احتمال می رود همانند نوت اج دارای نمایشگر خمیده باشد اتخاذ نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز یکی از مقامت رسمی سامسونگ که به نامش اشاره ای نشده طی صحبتی با خبرگزاری آنلاین DDaily کشور کره اعلام کرده که در طراحی گلکسی S6 و دیگر نسخه ی آن با صفحه نمایش خمیده در لبه ها، همانند نوت ۴ از یک فریم فلزی استفاده شده و در قسمت های پشتی و جلویی آن هم پانل هایی از جنس شیشه پیاده سازی شده اند. همچنین باتری این تلفن هوشمند نیز دیگر قابل تعویض نخواهد بود.

به عبارت دیگر گفته می شود که گلکسی S6 از زبان طراحی پیروی کرده که پیش از این در بسیاری از محصولات دیگر همانند آیفون ۴، نکسوس ۴ از ال جی و حتی بسیاری از محصولات سونی نیز به کار گرفته شده است.

برخی منابع حدس می زنند سامسونگ تلاش دارد با به کارگیری پانل های شیشه ای و فریم فلزی در محصولات مهم ترش آنها را از میان رده های تولیدی خود مانند سری گلکسی A که با بدنه ی تمام فلزی و یکپارچه تولید شده اند متمایز نماید و برخی دیگر نیز گمان را بر این گذاشته اند که شاید امر یاد شده کوششی باشد از جانب غول تکنولوژی کره ای تا به گلایه دائمی کاربران در رابطه با یکسان بودن طراحی موبایل هایش پاسخی در خور داده باشد.

با همه ی این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ در صورتیکه شیوه ی طراحی یاد شده را در مورد گلکسی A6 اتخاذ کرده باشد می تواند موفق شود و زیان های پیش تر پدید آمده در رابطه با عدم فروش مناسب گلکسی S5 را جبران نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی