ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی در سال جاری هدف تولید و فروش ۱۵ میلیون Mi Note را دنبال خواهد کرد

سال گذشته شیائومی موفق شد ۶۱ میلیون عدد تلفن هوشمند را به فروش برساند و مسلماً با توجه به رقم یاد شده اکنون این کمپانی برای سال تازه میلادی اهداف بلند پروازانه تری را دنبال می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

سال گذشته شیائومی موفق شد ۶۱ میلیون عدد تلفن هوشمند را به فروش برساند و مسلماً با توجه به رقم یاد شده اکنون این کمپانی برای سال تازه میلادی اهداف بلند پروازانه تری را دنبال می نماید، که در تحقق آنها دو تلفن هوشمند Mi Note و Mi Note Pro باید نقش پر رنگی را ایفا نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دو موبایل پیش تر یاد شده از نظر مشخصات فنی در حد پرچمداران محسوب می شوند و از همین رو نمی توان انتظار داشت تا قیمت آنها همانند محصولات پیشین شیائومی نازل باشد، هر چند که احتمالاً بازهم این دو محصول قیمتی مناسب تر را نسبت به پرچمداران سایر تولید کنندگان ارائه خواهند کرد.

با همه ی این تفاسیر Focus Taiwan در گزارشی به نقل از موسسه KGI، که در زمینه مشاوره سرمایه گذاری فعالیت دارد، آورده است که شیائومی قادر خواهد بود در سال جاری ۱۳ الی ۱۵ میلیون موبایل Mi Note را به بازار عرضه نماید و البته ظاهراً چنین هدف گذاری را نیز دنبال می کند، که با توجه به عدم حضور این شرکت در بازار جهانی و محدود بودن فعالیتش در کشورهایی خاص، عددی بسیار قابل توجه محسوب می گردد.

البته مشخص نیست در تخمین صورت گرفته از جانب KGI هر دو مدل Mi Note مد نظر بوده اند یا تنها در رابطه با یک اسمارت فون سخن به میان آمده است.

همانطوری که آگاه هستید Mi Note یکی از برجسته ترین محصولات کمپانی تولید کننده اش از آغاز تا به امروز محسوب می شود و به نمایشگر ۵.۷ اینچی تمام HD، چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است.

در سوی دیگر Mi Note Pro نیز نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD، چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی را در خود جای داده تا یکی از بهترین های بازار به حساب آید.

در حالیکه Mi Note از ابتدای ماه آینده در چین وارد بازار خواهد شد، انتظار می رود که Mi Note Pro از ماه مارس فروشش آغاز گردد. همچنین حدس بر این است که نسخه Pro با قیمتی در حدود ۵۳۰ دلار به دست متقاضیان برسد ولی Mi Note احتمالاً کمی ارزان تر از ۴۰۰ دلار خواهد بود.

نظر شما چیست آیا شیائومی توان تولید و عرضه ی ۱۵ میلیون تلفن هوشمند Mi Note را خواهد داشت و یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • رامین
    رامین | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    حیف که NFC و Qi نداره گوشی هاش...

  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    این فوق العاده است. فقط ای کاش ایران رو هم درنظر بگیرند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی