ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند P8 از هوآوی در MWC رونمایی و در ماه آوریل عرضه خواهد شد

هوآوی را می توان یکی از نام های شگفت انگیز سال ۲۰۱۴ دانست، کمپانی چینی که با عرضه چند محصول مطلوب، با کیفیت و البته مناسب از نظر قیمت همانند Ascend P7 و Ascend Mate 7 توانست توجه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۲

هوآوی را می توان یکی از نام های شگفت انگیز سال ۲۰۱۴ دانست، کمپانی چینی که با عرضه چند محصول مطلوب، با کیفیت و البته مناسب از نظر قیمت همانند Ascend P7 و Ascend Mate 7 توانست توجه بسیاری را به خود جلب نماید.

اخیراً گزارشی از جانب منابع چینی منتشر شده که به نظر می آید بر مبنای آن شرکت مذکور به سختی مشغول کار برای آماده سازی جایگزین تلفن هوشمند Ascend P7 است و برای این محصول جدید نیز نام P8 انتخاب گشته.

قبلاً در میان خبرها آمده بود که هوآوی دیگر تمایلی به بهره گیری از برند Ascend ندارد و با توجه به اینکه در گزارش تازه انتشار یافته نیز بارها مستقیماً از تلفن هوشمند جدید مورد بحث تنها با عنوان P8 نام برده شده، اینطور بر می آید که چینی ها بر تصمیم خود کاملاً مصمم هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات رسیده حکایت از این دارد که موبایل یاد شده دارای طراحی جذاب و ضخامتی بسیار اندک خواهد بود و به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزلوشن تمام HD و ۳ گیگابایت حافظه ی رم مجهز گشته است.

هوآوی در ساخت P8 بازهم به سراغ چیپست های خودش رفته و در آن از Kirin 930 هشت هسته ای بهره برده و همچنین این موبایل دارای اسکنر اثر انگشت هم خواهد بود. پیش بینی می گردد چینی ها پرچمدار بعدیشان را ابتدا در ماه مارس و طی کنفرانس جهانی موبایل رونمایی کنند و سپس تا ماه آوریل آن را آماده و ارائه به بازار نمایند.

با این تفاسیر احتمالاً P8 اولین پرچمدار هوآوی خواهد بود که در سال ۲۰۱۵ رسماً در مقابل انظار عمومی قرار می گیرد. اما بنا به جزئیاتی که پیش تر در رابطه با نقشه راه این کمپانی افشا گردیده بود انتظار می رود آنها تا اواسط سال جاری یک تلفن هوشمند قدرتمند دیگر با نام D8 را نیز آماده ی عرضه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    من فقط از دوربین و cpu هواوی بدم میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی