ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE در ۲۰۱۴، یکی از بهترین سالهای مالی خود را تجربه کرده است

کمپانی ZTE نتایج مالی سال 2014 خود را اعلام کرد و اینطور که به نظر می رسد، انتظارات مدیران خود را به طور کامل برآورده نموده است. این شرکت که یکی از تولید کنندگان بزرگ ابزار های ارتباط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

کمپانی ZTE نتایج مالی سال 2014 خود را اعلام کرد و اینطور که به نظر می رسد، انتظارات مدیران خود را به طور کامل برآورده نموده است. این شرکت که یکی از تولید کنندگان بزرگ ابزار های ارتباط از راه دور به شمار می رود، با رشد سود 94.2 درصدی در مقایسه با سال 2013 مواجه شده که رقمی بسیار مطلوب و حتی فراتر از تصور محسوب می شود.

ZTE در سال 2014 به سود خالصی برابر با 424 میلیون دلار دست پیدا کرده که در مقایسه با سال گذشته، رشدی 207 میلیون دلاری را نشان می دهد. بنا به گزارشات غیر رسمی، به ارزش این کمپانی نیز در سال گذشته رقمی برابر ۱۳.۰۵ میلیارد دلار افزوده شده که این عدد حکایت از رشدی ۸ درصدی دارد.

شرکت مورد بحث همچنین قصد دارد در تاریخ 25 مارس اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات دستاوردهایش در زمینه فناوری های 4G TD-LTE و FDD-LTE و نسل جدید تلفن های هوشمندش را منتشر نماید.

اخیرا ZTE در حال کار بر روی موبایل جدیدی به نام Blade S6 بوده که تصاویرش در روزهای گذشته در فضای مجازی دست به دست گشت. این تلفن همراه که از ظاهری تا حدی مشابه آیفون 6 بهره می برد، بخشی از فلسفه جدید کمپانی یاد شده به حساب می آید که از شعار "پویا، جوان و کاربرپسند" پیروی می کند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی