ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Oppo U3 معرفی شد

کمپانی Oppo‌ در حالیکه چند روز پیش دست به معرفی تلفن هوشمند R1C زد امروز نیز پرده از یک محصول جدید با عنوان Oppo U3 برداشته است. فبلت مورد بحث دارای نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزلوشن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

کمپانی Oppo‌ در حالیکه چند روز پیش دست به معرفی تلفن هوشمند R1C زد امروز نیز پرده از یک محصول جدید با عنوان Oppo U3 برداشته است. فبلت مورد بحث دارای نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده که ۷۵ درصد از بحش جلویی موبایل را تحت پوشش خود قرار داده است.

همچنین در این محصول یک پردازنده ی هشت هسته ای و ۶۴ بیتی MT6752 از مدیاتک (با سرعت پردازش ۱.۷ گیگاهرتز) به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم به کار گرفته شده اند تا آن را بدل به ابزاری کارآمد و قدرتمند نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر مشخصه های Oppo U3 می توان به حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (مجهز به سنسور IMX124 سونی)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

علاوه بر این موارد موبایل مذکور از دو سیم کارت (میکرو سیم و نانو سیم) به همراه تکنولوژی 4G LTE پشتیبانی به عمل می آورد و به اندروید ۴.۴.۴ کیت کت و رابط کاربری ColorOS ۲.۰.۱ مجهز گشته است.

Oppo در موبایل U3 خود از یک چیپ AK4961 ویژه ی پردازش های صوتی استفاده کرده و در آن تکنولوژی شارژ سریع VOOC که سبب می شود باتری ظرف نیم ساعت از صفر به ۷۵ درصد شارژ برسد را نیز به کار گرفته است.

کمپانی چینی مورد بحث معمولا برای محصولاتش ابزارها و لوازم جانبی منحصر به فردی را ارائه می نماید که موبایل تازه معرفی شده نیز از این قاعده مستثنی نیست و کیسی که یک دم خرگوش مانند دارد برای آن ارائه گشته است.

هدف از طراحی کیس مذکور احتمالاً جذاب تر کردن اسمارت فون برای بانوان و البته حمل و در دست گرفتن راحت ترش بوده، U3 فقط در کشور چین و با قیمتی معادل ۴۵۱ دلار ارائه خواهد گشت و فعلاً در مورد عرضه اش در سایر بازارهای جهانی سخنی به میان نیامده است.

Oppo-U3_3

Oppo-U3_4

Oppo-U3_6

Oppo-U3_8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مجيد عليپور
    مجيد عليپور | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    سلام. من اين گوشي رو دارم گوشي خوبه ولي يكم بزرگه

  • ویراستار
    ویراستار | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    فاز عکس آخر چیه دقیقا؟!
    اون چیز پشمالو با چه هدفی روی گوشی قرار داده شده؟!
    مثلا خواستن صحنه آراییشون خوشگل باشه؟! خخخخ...

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    چه تب گوشی هوشمند! همه رو جو گیر کرده این روزا . پول رو دور ریختن رقابت شده !! گوشی فقط Nokia C5 والسلام. مابقی گوشیها تلف کردن پول و وقتهَ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی