ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا برای ویندوز 10 رونمایی شد

مایکروسافت دستیار صوتی خود را به ویندوز 10 می آورد. ورود کورتانا به ویندوز جدید چیزی نبود که از آن مطلع نباشیم و قبلا نیز در تلفن های همراه ویندوزی با کاربردش آشنا شده بودیم، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۵

مایکروسافت دستیار صوتی خود را به ویندوز 10 می آورد. ورود کورتانا به ویندوز جدید چیزی نبود که از آن مطلع نباشیم و قبلا نیز در تلفن های همراه ویندوزی با کاربردش آشنا شده بودیم، اما این اولین بار است که به صورت رسمی نحوه کارکردش را بر روی سیستم های دسکتاپ می بینیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کورتانا دقایقی پیش توسط جو بلفیوره در مراسم ویندوز 10 معرفی گشت. وی برای خوش آمد گویی به این دستیار صوتی گفت: «کورتانا، بسیار هیجان زده ایم که ورودت را به دنیای کامپیوترهای شخصی تبریک بگوییم.»

کورتانا یکی از بارزترین مشخصه های ویندوز 10 است که کاربردش در نگاه اول هر شخصی را به یاد Siri از اپل یا Google Now می اندازد. البته غول نرم افزاری آن را به گونه ای طراحی کرده که محیطی بسیار صمیمی تر را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. این دستیار صوتی در محیط دسکتاپ قادر به انجام تقریبا همه کاری است، از تماس در اسکایپ گرفته تا اضافه کردن یک قرار ملاقات به تقویم کاربر.

Cortana با توجه به جستجو های کاربر در Bing به دستیاری قابل اعتماد تر برای وی تبدیل شده و کم کم به عادات شخص نیز پی می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • sarbaz
    sarbaz | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    سلام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی