ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصاویری جدید از پرچمدار بعدی HTC؛ هیما بدون تغییری چشمگیر از راه می رسد

چند روز پیش برای اولین بار تصاویری منتسب به پرچمدار بعدی HTC در اینترنت منتشر شد که تفاوت چندانی را با مدل سال گذشته این شرکت نداشت. همین موضوع باعث شده بود صحت این تصاویر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

چند روز پیش برای اولین بار تصاویری منتسب به پرچمدار بعدی HTC در اینترنت منتشر شد که تفاوت چندانی را با مدل سال گذشته این شرکت نداشت. همین موضوع باعث شده بود صحت این تصاویر تا حدی مورد سؤال باشد، اما اکنون و به لطف تصاویر لو رفته جدید می توان گفت که هیما یا همان M9 بدون تغییری چشمگیر قرار است از راه برسد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد عکس لو رفته جدید، تصویری رندر شده از M9 برای انتشار در رسانه ها باشد. نکته ای که در این عکس دیده می شود، حذف شدن دوربین دوم دستگاه است که در مدل M8، وظیفه ایجاد عمق در تصاویر را بر عهده داشت.

به جز این تغییر، تفاوت چشم گیر دیگری در مقایسه با مدل سال گذشته به چشم نمی آید. دکمه Power از بالای دستگاه به سمت راست منتقل شده و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز اندکی کمتر شده اند.

پیش از این Bloomberg نیز طی مطلبی اشاره کرده بود که پرچمدار جدید HTC قرار نیست از لحاظ ظاهری دستخوش تغییر شود. از آنجایی که Bloomberg همواره اخبار موثقی را منتشر کرده است، اکنون با اطمینان می توان گفت که این تصاویر متعلق به پرچمدار بعدی HTC هستند.

علاوه بر عکس بالا، تصاویری نیز از لوازم جانبی M9 به بیرون درز پیدا کرده که کاملا با نمونه رندر شده، تطابق دارند.

HTC-One-M9-Hima-black-case-710x710-w600

Coque-HTC-One-M9-2015-00-710x710-w600

با توجه به اینکه M9 از لحاظ طراحی تغییری نکرده، انتظار می رود که HTC این دستگاه را همراه با سخت افزاری قدرتمند به بازار عرضه کند. در حال حاضر پیش بینی می شود که M9 از پردازنده Snapdragon 810 استفاده کند و نمایشگر آن از رزولوشن Full HD برخوردار باشد. انتظار می رود دوربین جلوی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پشت نیز ۲۰ مگاپیکسلی باشد.

با توجه به اینکه Samsung Galaxy S6 و LG G4 نیز در راه هستند، به نظر شما M9 با شرایط کنونی می تواند در بازار موفق باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی