ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی خاطره انگیز دار و آدمک در “تخته گچی”

سی و دو حرف الفبای فارسی است و چند جای خالی روی تخته سیاه؛ این وظیفه شماست که با جایگذاری صحیح کلمات، از حلق آویز شدن آدمک گچی بیچاره بر دار مجازات جلوگیری کنید. گروه برنامه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

سی و دو حرف الفبای فارسی است و چند جای خالی روی تخته سیاه؛ این وظیفه شماست که با جایگذاری صحیح کلمات، از حلق آویز شدن آدمک گچی بیچاره بر دار مجازات جلوگیری کنید.

گروه برنامه نویستی هانیستا که پیش از این با اپلیکیشن کیف مدارک نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود، این بار با یک بازی کلاسیک به موبایل ها بازگشته است. "تخته گچی" عنوانی فکری است که شما را در سفری نوستالژیک به دوران دانش آموزی و نقاشی با گچ های رنگی روی تخته سیاه خواهد برد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بازی دار و آدمک یا همان Hangman، ساده ترین بازی فکری دنیاست و به هیچ گونه راهنمایی هم نیازی ندارد. یک کلمه چند حرفی چیستان هر مرحله از بازی است و حدس آن کاری است که در بازی انجام خواهید داد.

13254

این کلمات می توانند اسم میوه، رنگ، شهر، ورزش، حیوان، غذا، پوشاک، ماشین یا اسامی دخترانه و پسرانه باشند؛ چیزهایی که در طول روز بارها از آنها استفاده می کنیم. بنابراین معماهای بازی ابدا چیزهای دور از ذهنی نبوده و حل آنها برایتان شیرین خواهد بود.

شاید اگر اتمسفر تخته گچی این چنین نوستالژیک و گرافیکی نبود، رغبتی به بازی کردن آن نداشتید. اما خوشبختانه به نظر می رسد که سازندگان بازی، در طراحی رابط کاربری کار خود را به درستی انجام داده اند و عنوانی چشم نواز و سرگرم کننده تحویل مخاطبانشان داده اند.

تخته گچی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در صورت تمایل می توانید برای حمایت از سازنده، از محیط بازی به خریداری گچ های رنگی اقدام کنید.

تخته گچی

تخته گچی

سازنده: گروه برنامه نویسی هانیستا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی