ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عمر باتری ساعت اپل مانند عمر سایر ساعت های هوشمند است

عمر باتری یکی از مهمترین موارد در روند توسعه ساعت اپل برای این شرکت بوده است. و برای اولین بار منابعی که مشغول کار بر روی روند توسعه این ساعت هستند جزئیاتی را در خصوص ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

عمر باتری یکی از مهمترین موارد در روند توسعه ساعت اپل برای این شرکت بوده است. و برای اولین بار منابعی که مشغول کار بر روی روند توسعه این ساعت هستند جزئیاتی را در خصوص چیزهایی که مشتریان باید از این ساعت انتظار داشته باشند، به 9to5mac اعلام کرده اند.

به طور مختصر به گفته آنها، ساعت اپل عمر باتری ای در حد و حدود سایر ابزارهای پوشیدنی و ساعت های اندرویدی موجود که در بازار هستند دارد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

اپل پیش از این گفته بود که ساعتش یک روز کامل را برای کار دوام می آورد و مشخص است که منظور اپل یک روز کامل استفاده فعال از آن نیست. احتمالا ساعت اپل می تواند حدود ۲٫۵ تا ۴ ساعت به صورت فعال به کاربر خدمات دهد. و این مشخصا به میزان و نحوه استفاده از آن بستگی دارد.

از آنجا که نمایشگر ابزارهای پوشیدنی تمام وقت روشن نیست و بسیاری از پردازش های اصلی روی آیفون انجام می شود، به نظر می رسد اپل امیدوار است که ساعت بتواند از صبح تا زمانی که شبانگاه ساعت را به شارژر بی سیمش می رسانید، شما را همراهی کند. در مجموع استفاده فعال و غیرفعال از ساعت، ۱۹ ساعت دوام باتری چیزی است که اپل به آن می اندیشد.

اما این اصلا بی شباهت به وضعیت فعلی ساعت های اندرویدی نیست. آنها نیز اغلب یک روز را دوام می آورند و پس از آن به شارژ مجدد نیاز دارند. شاید گزینه هایی مانند Pebble را بتوان از این قاعده مستثنی دانست، اما مقایسه پبل با نمونه هایی مثل موتو۳۶۰ و ساعت اپل چندان عادلانه نیست.

screenshot-2015-01-22-14-06-36

به گفته منابع 9to5Mac، ساعت اپل در حالت استندبای می تواند ۲ تا ۳ روز نیز دوام بیاورد. اما اگر بخواهید به صورت مداوم از آن استفاده کنید و صفحه نمایشش را روشن نگه دارید احتمالا باتری اش تنها ۳ ساعت یا کمی بیش از آن دوام خواهد آورد. هر چند که نمی تواند چندان هم به آن خرده گرفت. برای مثال استفاده از ساعت هوشمند در تمرین های ورزشی نمی تواند بیش از ۳ یا ۴ ساعت مداوم عملی باشد.

اپل در حال حاضر به شدت بر روی انجام آزمایشات در خصوص عملکرد باتری ساعتش حساس است. به گفته 9to5Mac اپل بیش از ۳۰۰۰ عدد از این ساعت را در روند توسعه آزمایش کرده.

از آنجا که آیفون همراه همیشگی ساعت اپل است، این ساعت نیز باید توان پردازشی مناسبی داشته باشد. به گفته 9to5Mac قدرت پردازنده ساعت اپل در حد چیپ A5 است که در آیفون ۴اس و آیپد ۲ و نسل فعلی آیپاد تاچ استفاده شده. اما در خصوص باتری، اپل تلاشش را کرده. در حال حاضر تکنولوژی باتری ها در حدی نیست که بتواند رضایت کافی را برای کاربران به همراه داشته باشد. اما اپل بدون شک قصد دارد ساعتش را با بیشترین بهبودهای مورد نظرش تا ماه مارس به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Behnam
    Behnam | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    نميدونم چرا ميگين اپل تموم شده يا فلانه..!!! بابا مگه شما تو سال ٢٠١٤ خواب تشريف داشتين! يكم اگاهانه تر دوستان، اينجا شده ميدون تاخت و تاز و بى منطقى ( نسبت به كمپانى اپل).

  • خشایار
    خشایار | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    اپل مرد....

    مظمئننا چند سال دیگه نامی از اپل نمی مونه.

  • خشایار
    خشایار | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    فکر نمی کنم اپل توان فنی و دانشی قوی ای مثل مایکروسافت داشته باشه تا بشه بش امید داشت ساعتش محصول انقلابی از کار دربیاد. هر چند ساعت هوشمند دیگه یه محصول عادی شده و انقلاب به حساب نمی یاد. مگر اینکه ساعت هوشمند اپل پروازم بکنه که انقلاب به حساب بیاد!! که فعلا بهتره به مشکلات باتریش برسه.

  • Mr.M
    Mr.M | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    آیپد ایر پلاس هم قراره بیاد
    اول نرم افزارش را درست کرد(قرارداد باIBM) و حالا بهترین وقت برای اومدنشه
    ساعتش هم با تجهیزات پزشکی دقیقش عالیه و قطعا یکی میخرم(این انتخواب بند ساعت چقدر سخته!)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی