ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ به همراه قابلیت های کورتانا و ایکس باکس توسط مایکروسافت ارائه شد [دانلود کنید]

مایکروسافت نسخه تازه ای از ویندوز ۱۰ Technical Preview را عرضه کرده است. در این نسخه تازه دستیار صوتی مایکروسافت (کورتانا)، قابلیت های جدید منوی استارت و همچنین رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ دیده می ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

مایکروسافت نسخه تازه ای از ویندوز ۱۰ Technical Preview را عرضه کرده است. در این نسخه تازه دستیار صوتی مایکروسافت (کورتانا)، قابلیت های جدید منوی استارت و همچنین رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ دیده می شود. همچنین اپلیکیشن ایکس باکس نیز در این نسخه تازه دیده می شود.

همانطور که در جریان کنفرانس ۲۱ ژانویه (سه روز قبل) در دیجیاتو اشاره کردیم، مایکروسافت همچنین قابلیت ها و ظاهر تازه و ساده ای به اکشن سنتر ویندوز بخشیده است. در این نسخه تازه به همراه این بخش، اپلیکیشن های یکپارچه ای مانند Mail و Maps نیز با قابلیت اجرا در تمامی ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

برای آنها که در حال حاضر نسخه پیش نمایش فنی را دانلود کرده اند، دریافت نسخه تازه ساده است. اما در صورتی که قصد نصب این نسخه را بر روی ماشین های مجازی مثل VMWare یا سایر اپلیکیشن ها دارید، می توانید از طریق این آدرس نسبت به دانلود اقدام کنید.

همچنین چنانچه قصد امتحان کردن چیزهایی مانند مرورگر Spartan یا استریم بازی های ایکس باکس وان از طریق ویندوز ۱۰ را دارید، جای نگرانی نیست. چرا که هر دو این ها به زودی به نسخه جدید ویندوز خواهند آمد.

مثل همیشه در این نسخه که نسخه آزمایشی ای از ویندوز ۱۰ است، ایرادات نرم افزاری و احتمالا حتی امنیتی وجود دارد. یکی از اهداف مایکروسافت از ارائه رایگان این نسخه به کاربران علاقمند، دریافت بازخوردهای موثر و رفع ایرادات تا پیش از عرضه نسخه رسمی ویندوز ۱۰ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • poory_gamer
    poory_gamer | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    برنامه ی استور همچنان تو 10 بسته اس اما 10 دو تا استور داره
    یکی همینی که تو 8 هست که حتما باید با تغییر پروکسی واردش شد مثل کریو و یکی استور بتا که برا همه از جمله ما براحتی در دسترسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی