ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا هوآوی در روز یکم مارس شگفتی ساز خواهد شد؟

تا آغاز کنگره جهانی موبایل امسال زمان زیادی باقی نمانده و هوآوی نیز به عنوان یکی از غول های صنعت موبایل برای حضور در این رویداد آماده می شود و طبق خبرهای منتشره قرار است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

تا آغاز کنگره جهانی موبایل امسال زمان زیادی باقی نمانده و هوآوی نیز به عنوان یکی از غول های صنعت موبایل برای حضور در این رویداد آماده می شود و طبق خبرهای منتشره قرار است که مراسم اختصاصی خود را در روز نخست ماه مارس برابر با دهم اسفند برگزار کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ارسال دعوتنامه های مربوط به این مراسم بزرگ هم اکنون آغاز شده، با این حال هنوز هم روشن نیست که کمپانی مورد بحث، چه برنامه هایی را برای مهیج تر نمودن این رویداد دارد.

اما براساس اخبار منتشره، هوآوی در نظر دارد که «برای تحقق رویاهای شما شگفتی ساز شود». این به چه معنا خواهد بود؟ آیا قرار است که شایعه رونمایی از Ascend Mate 8 به واقعیت بدل شود؟

بر پایه برخی شایعات و با در نظر داشتن تفکرات مدیر عامل هوآوی در مورد نمایشگرهای Quad HD انتظار نمی رود که پرچمدار بعدی این کمپانی مجهز به یک نمایشگر با کیفیت مانند این باشد.

گمان می رود که در مراسم امسال شاهد رونمایی P8 یا همان مدل جایگزین P7 نیز باشیم. هرچند که پیشتر گفته شده بود این محصول احتمالا در بارسلون حضور نخواهد داشت و مراسم رونمایی از آن به کمی بعدتر موکول می شود اما هنوز هم نمی توان احتمال دیده شدن آن را به طور کلی مردود اعلام کرد.

به علاوه شنیده شده است که پرچمدار بعدی هوآوی احتمالا با نام Ascend اسم گذاری نمی شود، با این حال، جدای از بحث نام و نام گذاری، تردیدی نخواهد بود که این تولیدکننده بزرگ در کنگره موبایل امسال یک محصول جدید را رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مانی
    مانی | ۴ بهمن ۱۳۹۳

    با سلام.آقا عرفان آیا فکر نمیکنی این لحن صحبت شما اصلاً جالب نیست؟؟

  • مانی
    مانی | ۴ بهمن ۱۳۹۳

    با سلام.آقا عرفان آیا کر نمیکنی این لحن صحبت شما اصلاً جالب نیست؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی