ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 6 از دوربین 20 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ بهره خواهد برد

از Economic Times در کشور کره خبر می رسد که شرکت سامسونگ به طور قطع از یک ماژول 20 مگابایتی به عنوان دوربین پرچمدار بعدی خود، Galaxy S6 بهره خواهد برد و این دوربین مجهز به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

از Economic Times در کشور کره خبر می رسد که شرکت سامسونگ به طور قطع از یک ماژول 20 مگابایتی به عنوان دوربین پرچمدار بعدی خود، Galaxy S6 بهره خواهد برد و این دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیز خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنچنان که در این گزارش آمده، با توجه به فعالیت های قسمت الکترو مکانیک در سامسونگ که مسئول تامین قطعه ی دوربین تلفن های همراه این شرکت است، گلکسی اس 6 دو یا سه هفته زودتر از موعد مقرر معرفی خواهد گشت. اخیرا نیز خبر عرضه این پرچمدار در ماه مارس مطرح شده بود. حال با توجه به اتفاقات فعلی، باید ببینیم که آیا تاریخ معرفی آن نیز چیزی زود تر از دوم مارس خواهد بود یا خیر.

تقریبا یک سال پیش هم شایعه شده بود که سامسونگ در حال توسعه یک دوربین 20 مگاپیلسی است که اوایل سال 2015 به بازار عرضه می گردد. اکنون به نظر می رسد تمام قطعات این پازل با هم جور در آمده و دوربین مذکور در گلکسی اس 6 به کار گرفته خواهد شد. پس از اینکه LG موفق به ساخت یک ماژول دوربین 20 مگاپیکسلی شده بود، به نظر نمی رسد سامسونگ تمایلی به عقب ماندن از رقیب هم وطنش داشته باشد.

پروژه ساخت این دوربین در اول دسامبر سال 2013 کلید خورد و بخش تحقیق و توسعه سامسونگ تمام اجزای آن را به شکل کامل بازطراحی نمود، از جمله موتور فوکوس اتوماتیک و همچنین مجموعه ی لنز. البته در خصوص استفاده از فناوری ISOCELL در این دوربین که باعث صرفه جویی در مصرف فضای ذخیره سازی می شود سخنی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • SAMSUNG
    SAMSUNG | ۴ بهمن ۱۳۹۳

    جونمون به لبمون رسید چرا S6 رو معرفی نمیکنه :((
    مراسم معرفیش خیلی هیجانی میشه

  • خشایار
    خشایار | ۴ بهمن ۱۳۹۳

    سامسنوگ هم خوبه. اما من دیگه می خوام lumia ای بشم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی